Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er hier ook zo'n paar liggen: veel geld voor weinig kwaliteit... dure koop is niet altijd per definitie goede koop!Toch vreemd dat zo´n dure update-set van zulke slechte kwaliteit is.
Peter
Ik heb er hier ook zo'n paar liggen: veel geld voor weinig kwaliteit... dure koop is niet altijd per definitie goede koop!
Soms moet men kiezen of men al het werk wil doen om de onderdelen op te kuisen, plamuren, schuren,... en misschien te eindigen in de vuilbak, of om alles opnieuw te scratchen.
Daarom heb ik het draagraam van de bovenste stretcher voor drie-vierde opnieuw gemaakt :
Dat denk ik niet hoor, dat lijkt me nogal omslachtig, zoiets kost tijd en kan het leven van de gewonden in gevaar brengen... dat ging destijds net zoals vandaag: opladen en zo snel mogelijk naar het hospitaal en onderweg de eerste zorgen!ik vermoed dat de handvatten uitneembaar waren om de lengte van de berrie te beperken eenmaal in de hafltrack. Ik heb mij ook al die vraag gesteld toen ik de kitonderdelen bekeek...
Groeten Rik