Hoofdsponsor

1/18 Samurai Horseman

ERVARING
* ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box (denk ik)
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
start nu
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
Mooi werk Jan , achterkant van het paard is dat weer de belichting die de rode kleuren om zeep helpen?
 
wow wat een knap huzaren werkje met al die kleurtjes knap
Doet me weeral terug gaan in de tijd toen François Verlinden nog in zijn klein winkeltje in Lier zat toen had hij een Samoerai krijger gemaakt en die stond in zijn kleine vitrine vooraan , op een zaterdag kwam ik er en hij zei dat ze zijn Samoerai gestolen hadden maar hij dacht de dader te kennen want die had al een paar x te kennen gegeven dat hij jaloers was en die graag zou hebben , verder heb ik er niets meer overgehoord ( dit ter zijde )
Prachtig Jan
 
Als je de verschillende reeksen foto's bekijkt valt op dat het nemen van een goede foto wel heel veel verschil maakt. Hoe dan ook, op alle beelden blijkt de kwaliteit van het verfwerk. Top.
 
Dank u wel, foto's met daglicht.
Hier valt op dat ik toch nog wat moet bijwerken, maar ja ik moet hem ergens kunnen vasthouden zeker.
DSCN2707.jpgDSCN2708.jpgDSCN2709.jpgDSCN2710.jpgDSCN2711.jpgDSCN2712.jpgDSCN2713.jpgDSCN2714.jpgDSCN2715.jpg
 
de laatste details toegevoegd, nu nog alle minpuntjes wegwerken en het voetstuk afwerken.

077.jpg078.jpg079.jpg080.jpg081.jpg082.jpg083.jpg084.jpg086.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is wel een heel mooi figuur om te schilderen.
 
Minpuntjes?? :unsuree:
Prachtig figuur geworden, kan enkel maar dromen om er ooit zelf een zo te krijgen...
Respect.
 
Denk dat die echte samoerai meer werk had om zichzelf te kleden en zijn paard op te tuigen , dan om echt te strijden 😂
Wel een heel mooi werkstuk wat je hier brengt , dikke chapeau

Greetzzzz Modest.
 
Daar valt weinig aan op te merken en zoals de anderen vind ik dit zeer knap bezig weer.
 
Weeral een prachtstuk voor uw wondermooie collectie
Knap werk
Marc
 
Laat het nu net zo zijn dat ik een boek over de geschiedenis van de samoerai aan het lezen ben :biggrin: .
Deze is knap geworden zeg, das eentje om een tijdje naar te blijven staren. Nice!
 
ik wacht nog even op het voetstuk voor ik commentaar ga schrijven .
:ROFLMAO: welke comentaar ????? Het is gewoon een pracht stuk geworden
 
Gewoon prachtig... ben ik best gezond jaloers op op jouw kennis/kunde van het schilderen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan