Hoofdsponsor

1/35 Panzer t 38. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z'n poep nog eens laten zien !

Nog enkele kleinigheden te gaan, ik heb ze op de foto vermeld.

SDC10570.jpg

Verder naderen de boordgereedschappen hun afwerking, dat gaat een ander zicht geven.

Ik zou trouwens graag een paar emmertjes achteraan de haken ophangen...die moet ik nog aanschaffen. Zonder die emmers konden de zwart wit foto's van toen schijnbaar niet doorgaan !
 
Ik ben er verliefd op geworden, een pracht exemplaar!!!!:240:

Erwin.;)
 
zo'n horizontale perspectief fotoos geven een totaal ander beeld van je model
Chique bak
 
Dank mannen.

Famo, hij komt wat volwassener over met dat perspectief, iets meer zoals wij zelf een echte zouden zien.
 
Leuk om de voorruitgang te zien in je modellen Guy en als ik het zo beoordeelt is het bij je eerste panzer I begonnen, niet dat je eerdere werk slecht was ( ik wou dat ik het zo kon) maar je laatste modellen zijn gewoon stukken beter.

Ron
 
Hoi Ron, ik ben me sedert de Panzer I echt gaan toeleggen op het verf-weatheringsaspect. Ik vind deze ook wel de beste, dankzij de pigmenten haal ik toch net iets meer uit m'n model. Vooral door het feit dat het opbrengen van stof, zand en drek via pigmentpoeders sneller gaat dan met olieverf (laagje-drogen-laagje etc...), heb ik het gevoel dat ik vooraf veel extra tijd in het airbrushen/penseelwerk kan steken. Ik wil ook genoeg kunde ontwikkelen om er zeker van te zijn dat ik m'n Comet niet naar de vaantjes help.
 
. Ik wil ook genoeg kunde ontwikkelen om er zeker van te zijn dat ik m'n Comet niet naar de vaantjes help.

Nou dat zal wel niet zo`n vaart lopen denk ik Guy ;)
Maar je ben goed op weg in ieder geval en ik geniet van elk model wat je hier post.

Ron

( ik vind ieder model geslaagd ongeacht de bouwer)
 
GUNit , ja man zeg . t'is genieten van je topic .

je panzer t38 komt vooral goed tot zijn recht met al die verweringen

top gebouwd en verweerd

tom
 
Dank jongens. Momenteel ben ik druk bezig aan de boordgereedschapjes, schop en hamer zijn naar m'n zin, het houweel heb ik gestript en daar ben ik opnieuw aan begonnen. De bijl ga ik van de steel ontdoen zodat ik die eens anders kan presenteren op het model. En nog steeds ben ik foto's aan het opzoeken, voor de ideetjes...
 
Hey, :)

Ja Guy, da's meer dan schoon he. 8)
Alles is hiervoor al gezegd, wat moet ik er nog aan toe voegen. Ik volg je met meer dan gewone belangstelling en kan bijna niet meer wachten tot de eindfoto's....;)
En dat je nog zoekt achter foto's, dat bewijst de perfectionist in je, je bent goed bezig. 8);)
 
Hoi Swaken, tof dat je hier nog 'ns binnenwipt als 1/72 addict.

Op enkele foto's merkte ik dat het gereedschap er heel nonchalant op hing...

een foto gemaakt van de stand van zaken :

SDC10593.jpg

Morgen ga ik om een nieuw fijn penseeltje zodat ik de riempjes ook verder kan afwerken...

en meer zooi natuurlijk, er gaat getimmerd worden want ik wil een houten kist op de linker fender.
 
Misschien heb ik er over gelezen Guy maar naar welke foto's ben je juist op zoek...
 
Danny, gewoon bagage, zooi die erop gebonden werd...
 
Guy het hout ziet er echt goe uit.
Wat heb je hier allemaal voor gebruikt??

Cheers,
André
 
Hoi Dreke, eerst een basis van Tamiya Buff, daarna burnt umber olieverf en er weer grotendeels afgehaald mbv. een stugge borstel, her en der met een fijne tandenstokerpunt wat extra verf weggehaald voor tekening, na droging een drybrushing met mix van wit en gele oker (wrééd subtiel hoor!).
 
en weerom een prachtig stukje kunst met een grote K dat we hier zien. Vandaag sleuven gegraven voor de aansluiting van het gas en 't is er knal op. (stiekem van geprofiteerd om eens de slijtage te bekijken...)
 
Dank je Silenoz, kunt ge geloven dat ik gisteren nog schoppen van de gemeente-arbeiders op hun camionette heb bestudeerd ?

Ondertussen heb ik eenhouten kist gebouwd en er is niks mis mee, maar wanneer ik ze op de Panzer plaats, wordt de speciale lijn van het voertuig verstoord. Ik heb dus besloten om de kist eraf te laten en enkele spullen er op een andere manier bij te betrekken...we zien wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan