Hoofdsponsor

1/35 Panzer t 38. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het beestje moet nog verder richting 'overtuigend' getild worden.

Oef ,ik dacht al " De Guy zal dat hier toch nog niet beschouwen als afgewerkt zeker" :8

De rode loper naar het podium is al uitgerold ...... ;)
 
Mannen ik plaats hier een teaserke want jullie zijn té enthousiast om zo'n reacties te negeren. Enkel op dit forum want ik wil elke minuut benutten aan de afwerking :

SDC10568.jpg

Ik deel graag de afwerking v.d ketting :

- airbrushen in donker bruin,

- airbrushen in lichter bruin,

- pigmenten opborstelen van roestkleuren afkomstig van pastelkrijt, vastgezet met fixer,

- washen met mengsel white spirit/pigmentpoeder Europe Dust, Light Dust, opnieuw wat fixer.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon prachtig,het ziet er heel echt uit.
Veel plezier met de afwerking.

Mark
 
Hoi Mark, gisteren en vandaag kan ik m'n lol niet op. Ik ben bezig met plakken en schilderen in de woonkamer. Ik zal veel kunnen brainstormen over de eindafwerking...
 
Absoluut topniveau en alles dan nog eens zo goed uitgelegd. Wij mogen in onze handen klappen om iemand als Guy op het forum te hebben! Hoedje af (hoewel ik da nooit draag want naar het schijnt heb ik daar geen kop voor ;)

J
 
Idd J zo is dat,Guy is een aanwinst heb je 100% gelijk in. Zoals jij kan verven en AB'en Guy dat is iets waar ik mijn hoed voor af neem man.
 
Mooi werk ook aan de ketting, ziet er zeer realistisch uit.

PS. Ge moet wel niet beginnen met je schilderwerken in de woonkamer te lijf gaan met je verwerings technieken hé :laugh::laugh::laugh:
 
Hoi Guy,

Met dit model maak je weer een serieuze stap vooruit, ik durf zelfs zeggen dat het je beste is tot nu toe!!!!

Ik hoop hem is Zelzate zeker eens live te zien ;)

Cheers,
André
 
Gewoonweg schitterend.

Opmerkingen kunnen we niet geven. Genieten doen we des te meer. :)



Droop
 
Wat je met fotoshop toch allemaal kan doen é of euh...... is dit toch je model :unsure:

Prachtig
 
Burglar, dit exemplaar heb ik onlangs gekocht op de beurs van Helchteren.

Erik, ik zou liever m'n trouwring terug vinden ! Dan zou m'n vrouwke pas echt content zijn.
 
Burglar, dit exemplaar heb ik onlangs gekocht op de beurs van Helchteren.

Erik, ik zou liever m'n trouwring terug vinden ! Dan zou m'n vrouwke pas echt content zijn.

Off topic.
Ik ben mijn trouwring al 22 jaar kwijt.
Mag pas een nieuwe dragen als we 25jaar getrouwd zijn.
En dat is binnen 7 weken ;)
 
Burglar, dit exemplaar heb ik onlangs gekocht op de beurs van Helchteren.

Erik, ik zou liever m'n trouwring terug vinden ! Dan zou m'n vrouwke pas echt content zijn.

enig idee welk merk?
kben lastig he ;) maar ik weet dat dit nog wel es gezocht wordt door bouwers en is niet meteen zo snel vindbaar.. ideaal voor mijn webshop dus.
 
Burglar, het was een Duitse madam, allez Fraulein dus, daar ben je dus niks mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan