Hoofdsponsor

1/35 Panzer t 38. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben hier een tijdje niet meer geweest, mooie vorderingen Guy !

Je 38t heeft er blijkbaar een flinke campagne opzitten.

Mooi.

Groeten Rik.
 
Vind het een prachttank.
Mooi gedaan.
 
heb even een hand doek moeten nemen of men laptop had kortsluiting.
heb nog veel oefenwerk te gaan prachtig gewoon.

Mark
 
Afwerken???? ik dacht dat ie al klaar was op de foto???
man man man wat een kunst.
 
heel mooi hoor Guy, ik weet altijd als ik jouw topic aanklik dat ik mij aan mijn stoel moet vasthouden, en deze keer is dat zeker niet anders. prachtwerk zoals gewoonlijk!
 
Hey, :)

Ja jongens, da's Kunst met grote K.:O;)
Guy, prachtig ding man , me like. ;)
 
Mannen ik krijg hier veel te veel credits ! Het beestje moet nog verder richting 'overtuigend' getild worden. Vandaag heb ik alvast de laatste sessie chippings aangebracht. De boordgereedschapjes zijn gespoten en ik heb een ketting geairbrushed en door de pigmenten gehaald. Ik heb nog maar vier aardpigmenten van het Mig gamma, voor het roest op de ketting werden er aldus pastelkrijtjes die in aanmerking kwamen, over een stukje fijn schuurpapier getrokken. Met de fixer werden de kleurtjes vastgezet. De volgende update is de eindreeks foto's.

Groeten vrienden !
 
Whaaaaaaaaaaaaaaaa, als ik dit hier allemaal zie ben ik aan de verkeerde hobby begonnen of ik moet zeker 100j worden om op dit niveau te komen!!! Mn pet af Guy...
 
Ik noem hem de rubens der painters hier.
Guy je bent echt wel een meester.
 
GUNit , je zit vol van talent zou ik zeggen , en je maakt er meer dan 100% gebruik van zou ik zeggen.
ben eigenlijk al benieuwd naar de eindresultaten er van

knap bezig

tom
 
Ik vraag me af wanneer we eens een slecht model van Guy krijgen te zien :laugh:

Ron
 
Lol, al de modellen waarvan ik niet meer tevreden ben, verdwijnen in een oude vitrine, het voordeel is dat je een evolutie opmerkt.

De 38 wil ik wel heel zorgvuldig uitwerken, maar vooral wil ik af van mijn angst voor het experimenteren. In dat opzicht zijn m'n Panzerkes heel anders, niets aan het toeval overgelaten...ik beaam dat dit tankje me al veel meer voldoening heeft gegeven dan de laatste twee projecten tesamen !

Vandaag heb ik een ketting voorzien van een trekhaak en een ring (naar voorbeeld), voorzien van roest en stof, zand en nat, en vooraan aan de haken gedrapeerd. Maar ik ga op m'n tanden bijten en alles afwerken voor ik nu nog updates doe, ik denk dat dit voor jullie ook plezanter is. Dan is er wat meer te zien bedoel ik.
 
Machtig mooi wat je hier neerzet Guy. Ik vind die stap per stap approach wel tof eigenlijk. misschien geen grote stappen, maar telkens wel leerrijke stappen, met een duidelijke uitleg van de gebruikte technieken en methode. dat ga ik zeker nog eens proberen toe te passen op mijn aufklarungspanzer 140/1 en andere modellen. dit verslag gebruik ik zeker als referentie daarvoor eigenlijk.
 
Dit model heeft zeker een plaatsje verdiend in AOM,mijn complimenten GUnit....;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan