Soetkin, thanks !
Peter (makamba), de deuren zijn niet dicht maar ze staan ook niet helemaal open (want dat vind ik lelijk). De spiegels krijgen nog de nodige aandacht tijdens de laatste inspectieronde. Bedankt voor je inbreng makker !
Frank, de lichten werden gewoon geplunderd vrees ik...maar weet je, ik ga eens zien of er een meerwaarde in de lucht hangt dan...
Rik, bedankt voor je steun tijdens de bouw !
Michel, dit is de ruwe schets he, nu moet ik beginnen met het uitwerken LOL.
Koen, weer bedankt voor je bezoek ! De banden zullen niet aan mijn aandacht ontsnappen, hoewel doorgaans de banden van een wrak er verbazingwekkend proper uitzien. Toch ga ik er nog een tikje groene algenvorming tegenaan gooien her en der. Het platte bandeneffect heb ik zelf geflanst door te zagen en te sculpteren met Milliput. Momenteel zie je de FAT op een strak plankje staan, wat uiteindelijk niet de bedoeling is. Dan had ik meer aandacht aan de vlakke onderkanten geschonken. Hij komt 'in' een bosdioramaatje met herfstbladeren, gras, varens etc. te staan, over de banden maak ik me dus verder geen zorgen, dat komt helemaal goed, beloofd.
Walter, dat is triestig ja, maar er staat verdorie zovéél weg te rotten.
Silenoz, gekannibaliseerd zou kunnen ja, maar ik zal eens zien of ik het iets interessanter kan maken...
Mark, bedankt ook weer he !
Buzzy, dank u voor uw enthousiaste bijdragen telkens !