Hoofdsponsor

1/35 Morris C(ommercial) 8 FAT (Field Artillery Tractor). [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:DLol wat een interessante reacties...

Toch al wat aan de banden/wielen gedaan, rustige zondag voor het gezin...heerlijk gewoon. Zometeen met ons hondje een fikse heidewandeling maken en langs 't frituur...soms mag het leven simpel zijn !

De banden tot zover, ze zijn niet af :

97-2_zps2d51d954-1.jpg

Groeten G.

Laatst bewerkt:
Da's mooi, jullie hebben een frituur op de heide .................... :)
Je levert mooi werk GUnit, en dat willen wij aan je laten weten ook!

Laten we nou eens eerlijk zijn dit ziet er toch niet uit.
Hier wat voorbeeldjes van materiaal wat dit model wel kan gebruiken om er een beetje deftig uit te laten zien.

scotch-brite.jpg

tenco_loodvrije_menie_750ml.jpg

;)
:D

Verbeek, wij hebben echt een frituur in Heide, de plaats Heide, bij de heide. Snappie ?

Ron, die ontbraken er nog aan, als ik dat geweten had !

Bart, Wim en Mark, ook jullie bedankt voor de reactie.

Ik heb flink doorgedaan en nu kan ik de laatste zaken op punt gaan zetten.

99-kopie_zps0658151e.jpg

98-kopie_zps69e4d827.jpg

Volgende week is dit varken gewassen en kan ik aan het diorama beginnen, een hoekje bos...

Vriendelijke groet van G.

Voila sé, 't is bijna af sé, zegt de Guy.
Man man man, net als bij je vorige bouw sta ik niet alleen versteld van je kunnen maar ook van het resultaat dat je bereikt op zo een korte tijd. :wow: sdfkkjskngsdfkkjskng:wow:

Goh Guy, je bent weer goed op dreef... daarstraks nog een oude heftruck zien staan, midden in het veld, zou iets voor jou zijn... een kompelte roestbak waar de paddestoelen en het mos gewoon op groeide, bij een volgende gelegenheid eens een paar foto's van nemen. Mss dat je daar in de toekomst ook nog iets mee kan doen al was het maar voor ideeën.

Daar zat ik eigenlijk op te wachten sie. Het totaal plaatje.
Zeer geslaagd model Guy.
Een voltreffertje !!!!!

Machtig MOOI Guy!
Als ik vragen mag, hoe krijg je het voor elkaar om de banden vooraf in verschillende mate "leeg te laten lopen" en het model toch goed te laten staan?

Peter

Pffff... Dit is modelbouw van de bovenste plank:wow:. Ongelofelijk!!!
Eigenlijk is het Kunst (met een grote K).

Grtz,
Joost

Mijn dag kan weer niet meer stuk na zoveel bangelijke, toffe reacties !

Ik heb zojuist de schuine dakplaten nog wat verder van groene aanslag voorzien. Nu is het stilaan tijd om de spiegels eraan te hangen, de ruitenwissers, en ik kan het niet laten, weer een roestige ketting die deze ouwe k(n)ar zal aankleden. Ook zal ik zien of ik dikke mospartijen kan toepassen...

Straks waarschijnlijk beelden jongens.

Met een dankbbare en vriendelijke groet, vol mojo om hem af te werken, Guy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan