Hoofdsponsor

1/35 Morris C(ommercial) 8 FAT (Field Artillery Tractor). [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:wow: dit is echt meesterwerk. Aangezien ik hier nieuw ben heb deze post net nu overlopen maar dit was meer dan de moeite waard!!!! Ben al benieuwd om het dio'tje te zien sdfkkjskng

Thierry

:wow: dit is echt meesterwerk. Aangezien ik hier nieuw ben heb deze post net nu overlopen maar dit was meer dan de moeite waard!!!! Ben al benieuwd om het dio'tje te zien sdfkkjskng

Thierry

Hey Thierry,

Je moet eens naar zijn andere topic's kijken.
G. Is echt een tovenaar met zijn verf en zijn roest.

Dank u mannen, ik heb even wat minder kunnen doen maar ik heb toch twee foto's van de toestand gisteren.

Omdat ik echt een roestbak wil maken heb ik heel het wrak een lichte wash gegeven van AK Track Rust + white spirit. Daarna heb ik met een wattenstaafje en penseeltjes de roestwaas getemperd. Nu heb ik meer verbinding tussen de verschillende voormalige subcomponenten. De buitenspiegels of wat daarvan over is, werden aan het model vastgezet.

Vandaag heb ik de deuren van glas voorzien.

Op de foto's zie je de situatie van gisteren, na de roestwash :

101_zpsdc7c1ac4.jpg

102_zpsd55af045.jpg

Morgen plaats ik zeker foto's (met uitleg) mbt. het afwerken van de deurvenstertjes.

Vriendelijke groeten van Guy.

Goh Guy, alweer een schot in de roos... het lijkt wel een foto van een echte roestbak!

Echt knap man, de bovenkanten van de banden zouden misschien nog wat meer groen mogen krijgen. Zeker doordat hij in een bebost landschap zal staan. Dit is geen critiek hoor G. Juist mijn mening.
Het is en blijft een pracht om er naar te blijven kijken man.

Idd Buzzy, een beetje meer groenaanslag op de banden zou niet misstaan.

Moest ik die roestbak niet hebben zien groeien hier, ik zou gezworene hebben dat het "the real deal" was.
Schitterend weer zene G.
Ben benieuwd naar de technische uitleg en het vervolg.

Mark

Laatst bewerkt door een moderator:
niet te geloven wat een mens toch allemaal kan met 3 woorden prachtig prachtig prachtig meer kan ik er niet van zegen kon ik het maar .
maar met zo een uitleg zijn we al een heeeeeeel stuk op de goede weg .
bedankt daar voor .
gr soetkin

Een idee : " graffiti "
niet veel maar op dit model zou het nu eens niet misstaan en direct aangeven dat het voertuig in het heden staat.
Nu eerlijk gezegd Guy, ik denk niet dat ge het zal doen.................................................................................................................................. of toch ?

Geen graffiti jongens, ik heb wel met het idee gespeeld maar acht het niet echt een noodzaak.

Nu is hij bijna klaar, nog een laatste inspectieronde op de Automobielinspectie en hopen dat ik in dit geval een knoert van een rode kaart krijg...

De deuren werden afgewerkt en ingelijmd, het roest werd hier en daar nog wat bewerkt met minuscule spettertjes donkere wash.

105_zps3ea9ff5e.jpg

Groeten van G.

Laatst bewerkt:
Van die rode kaart ben ik wel zeker...
Zo'n roestbak komt niet door de keuring...
Schitterend werk weer G, niets op aan te merken.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark

prachtig, in 1 keer door de keuring zou ik zeggen (modelbouwkeuring). komt de voorverlichting er deels uit te hangen, met zonder kapot voorglas of wordt deze weggelaten als zijnde gekannibaliseerd?

hahaha... keuring voor de verkoop kan je beter door een oudijzer handelaar laten doen, de prijs per kilo! :P:P:P

Maar zonder zever... op weg naar Kleine Brogel kom ik altijd ter hoogte van Balen een paar Citroëns ID of DS tegen die daar gewoon in een wei staan te rotten, vind ik wel erg! :@

de achteruitkijkspiegeltjes zien er ook nog wat proper uit. Ga je nog iets aan de banden doen? Ben ook niet 100% overtuigd van het 'lekke effect' van de banden :(

Voor de rest: machtig mooi. Die snuit en fenders zijn erg goed geslaagd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan