Zeer mooi resultaat Guy.
Had toch graag nog een opmerking (in de positieve zin) over het interieur gegeven zonder je prachtige werk te willen afkeuren.
Als ik zo de foto bekijk van de zetels en de vloerplaat, de reeds aangebrachte roestgaten en rekening houdende met het openstaande dak, dan vrees ik toch dat je wat meer (gaten)schade zal moeten aanbrengen aan de vloerplaten. In het bijzonder denk ik hierbij aan de dieper liggende stukken antislipplaat tussen voor- en achterzetels waar de soldaten hun voeten op rusten. Niet alleen was dit vuil en nat door de schoenen maar het zijn perfecte waterbakken zonder afvoer m.a.w. het minste water of vuil bleef er gewoon in staan tot het uitgeschept of uitgedroogd was.
Ik besef dat dit werk achteraf misschien niet zo goed zal te zien zijn maar het lijkt mij onrealistisch dat er aan de buitenzijde van het voertuig veel roestschade is en aan de binnenkant niet.
Gisteren nog wat junkyard filmpjes bekeken op Youtube en op TV en overal is het hetzelfde liedje: de vloerplaten, de achtervleugels en de zijplaten onder de deuren rotten het eerst en raar genoeg de bovenzijde van de spatborden het laatst. Dit waarschijnlijk omdat het water er gewoon afloopt en dit het eerste is dat droogt in de zon.
Nogmaals, 't is goed bedoeld hé.
Erwin
Had toch graag nog een opmerking (in de positieve zin) over het interieur gegeven zonder je prachtige werk te willen afkeuren.
Als ik zo de foto bekijk van de zetels en de vloerplaat, de reeds aangebrachte roestgaten en rekening houdende met het openstaande dak, dan vrees ik toch dat je wat meer (gaten)schade zal moeten aanbrengen aan de vloerplaten. In het bijzonder denk ik hierbij aan de dieper liggende stukken antislipplaat tussen voor- en achterzetels waar de soldaten hun voeten op rusten. Niet alleen was dit vuil en nat door de schoenen maar het zijn perfecte waterbakken zonder afvoer m.a.w. het minste water of vuil bleef er gewoon in staan tot het uitgeschept of uitgedroogd was.
Ik besef dat dit werk achteraf misschien niet zo goed zal te zien zijn maar het lijkt mij onrealistisch dat er aan de buitenzijde van het voertuig veel roestschade is en aan de binnenkant niet.
Gisteren nog wat junkyard filmpjes bekeken op Youtube en op TV en overal is het hetzelfde liedje: de vloerplaten, de achtervleugels en de zijplaten onder de deuren rotten het eerst en raar genoeg de bovenzijde van de spatborden het laatst. Dit waarschijnlijk omdat het water er gewoon afloopt en dit het eerste is dat droogt in de zon.
Nogmaals, 't is goed bedoeld hé.
Erwin