Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pascal, de figuur die je gebruikt hebt, ziet er volgens de boxart zo uit:
Jij hebt zijn oog dichtgemaakt, wat er niet helemaal natuurlijk uitziet, vooral eigenlijk door de contrasterende zwarte kleur die je gebruikt hebt. Dat heb je natuurlijk gedaan zodat het niet meer zou opvallen dat het oog open staat. Probeer dat lijntje terug wat af te zwakken, dan komt het wel goed.
De rij aan de bakker is zo goed als klaar en figuren daar zijn vast gezet.
de schoenen zijn bevuilt na de terechte opmerking van Erwin ( hopelijk niet te..) en Steven. Ik heb wat aangepast maar de reden dat de figuren niet zijn zoals aangegeven op dozen is om een beetje variatie proberen te maken zoals je ook kan zien na uw vorige opmerking dat man een klak heeft gekregen in de plaats van hoed en werken met putty om figuren te veranderen staat mee in mijn opleidingsplan zoals voertuigen en eigenlijk alles maar maakt dat mijn leven te kort zal zijn om dat allemaal te leren maar we gaan ervoor.
De ketel staat niet vast want krijg het niet naar mijn zin ( te proper ) en zal nog wel een paar keer herbekeken worden .
Voor de rest te plaatsen heb ik de voertuigen nodig waar ik nog vol op mee aan het vechten ben omdat ik liever 20 keer op dezelfde knoei dan dat ik er 20 maak en 19 niet tevreden van ben maar zal toch eens op mijn kunnen ( bij gebrek ervaring ) tevreden moeten zijn.
PS : moest ik nog figuren vinden van burgers kan de rij aan de bakker zelfs nog groeien
Ziet er uitstekend uit. Wat mij interesse wekt zijn die papiertjes langs de rand van het trottoir. Zijn dit papiertjes met...? Prachtig diowerk Pascal. Ik kan daar veel van leren.
Bedankt collega's en nu kan ik een stapje verder gaan en dit word de presentatie met citroen waar je kan zien dat man zal ingeladen worden olm dan te verdwijnen.
Men heeft hem gepakt met tas ( scratch ) vol papieren om op te roepen tot verzet.
is nog niet af maar zo krijg je een idee
Persoonlijk vind ik de wagen enigszins afbreuk doen aan het geheel. Ik denk dat dat te maken heeft met een stukje onervarenheid in automobielbouw, afwerking en een misschien niet ideale kit. Daarbij moet ik zeggen dat ik niet weet of de auto al af is, dit lijkt me echter niet?
Hey Roy de wagen is lange nog niet af en is eigenlijk dryfit wat niet wegneemt dat onervarenheid zeker meespeelt en dit mijn grote zorg is maar we zullen zien als het afgeraakt want dat blijft een open vraag en indien het tegen slaagt is er een plan B voorzien .
@Pascal: Mijn eerste indruk was ook die van Roy dat de auto NOG niet in het plaatje past...maar aangezien deze nog niet af is ,rest mij te zeggen dat je uw grenzen verder en verder weet te leggen...! Nice job makker!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.