Hoofdsponsor

Mercury comet 67 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit Patje,
ga je de onderste raamlijst van de voorruit ook nog in bmf zetten?
 
ik denk dat ik dat ge verven,want met die lak durf ik niet zo goed en het is erg moeilijk ook.Zou eigenlijk moeten he.
 
HIj ziet er goed uit man , doe er voor ons ook een paar close up shot,s bij de laatste eind foto,s .
 
Mensen het kwaad is hier geschied en ik zal jullie moeten teleurstellen:angry::angry::angry:.De eind foto's moeten op zich laten wachten,de voorste bumper is weer losgekomen:261: en die is moeilijk te verlijmen.Het word hier ook steeds later.:tongue::tongue:
attachment.jpg
Ik werd er lijkbleek van en ben er echt niet goed van geloof je dat.
Dit is echt balen zenne pfffffffff,het lijkt alsof het niet mag zijn.
Nu ja niets aan te doenhe,morgen toon ik jullie de foto's van de schade en hoop dat ik die snel kan oplossen,ik keek hier zo naar uit en het kan dus niet.Ik ben voor te ontploffen natuurlijk GRRRRRRRRR....
Helaas,tot morgen dan maar he.:(:(:(:(
Een teleurgestelde Patje.
 
Laatst bewerkt:
Auw, dat is vette pech Patje. Maar jou kennende los je dat binnen een dag toch wel weer op.
Hij ziet er al zo prachtig uit man, ik was al wakker gebleven om de eindfoto's te gaan zien...
 
Patje,

Het is beter nu alles te laten rusten en er morgen weer met verse moed tegenaan te gaan.
Dit is idd balen..... maar iedere modelbouwer heeft dit al mogen meemaken, en allemaal hebben ze het overleefd (helaas de modellen niet altijd).

Jammer, maar ik ben ervan overtuigd dat dit wel in orde komt.
 
Auw, dat is vette pech Patje. Maar jou kennende los je dat binnen een dag toch wel weer op.
Hij ziet er al zo prachtig uit man, ik was al wakker gebleven om de eindfoto's te gaan zien...

Het spijt me dat ik jullie moet teleurstellen zit ermee in de maag zelfs.Maar kijk ja het is nu zo he.
Patje.
 
Niet mee in de maag zitten Patje. Nachtje slapen en morgen met frisse moed bekijken op proberen op te lossen.
Gaat zeker goed komen!

Fred
 
Zoals de collegabouwers voor me al vertelden, dit komt goed hoor.
U kennende, zal je hier wel een goede oplossing voor vinden ;)
 
Hoi Patje,

Dat lukt jou wel, dat weet ik zeker, gewoon rustig aan doen.;)
 
Patje rustig aan he haastige spoed is zelde goed neem u tijd het is een geweldig model geworden het zou zonde zijn moest u hem haasten.

Succes Patje de eind foto's blijf ik heel benieuwd naar.

Gr
Dirk
 
Dank jullie wel allemaal,ik ga er tegenaan vandaag zodat ik mn trots kan tonen en delen met jullie.
Dus @ the-mouse,debart,pa fifi en ook mind9 hartelijk dank voor de riem onder het hart he:)
 
Het herstel is een feit en stevig,nog enkele retouches geven,extra smoke hier en daar aan de motor en dan de wagen op boenen voor zn eind foto's.
De figuurtjes ja die komen er bij uiteraard he;) ze heten trouwens Pa Sam en dochter Simona.tot gauw.
Patje.
 
Na het herstel nog wat foto's van de werkjes die ik er nog aan deed.

Ik boorde gaatjes en stak pennetjes erin om de bumper sterk te maken en onbeweegbaar.
attachment.jpg

attachment.jpg
Deze twee kereltjes dus
attachment.jpg
Ik zette de bumper eerst op de wagen en boorde dan ,zoals je ziet he.zo zijn de gaatjes overeen stemmend.
Zo dat is het voor het gedeelte hertelwerk.
Patje.
 
Goede namiddag ik heb de wagen afgewerkt en heb nog wat retouches gegeven.
attachment.jpg
aan de motor en de uitlaat systemen.
attachment.jpg
een smoke laagje met tamiya x 19
attachment.jpg
uitlaat gaten zwart gemaakt
attachment.jpg
Dat geeft het de look van een used car he.was ook zo de bedoeling.
attachment.jpg
Ook hier en daar wat slijtage aan de verf aan de bodemplaat he,de motor kreeg een kleine chipping.
attachment.jpg
hier de comet in vol ornaat
attachment.jpg
Zoals je kan zien de bumper zit netjes geplaatst op de wagen he;)
Zo dat gedeelte is ook weer af zie.
tot straks voor de eind foto's.
Patje.
 
Eind foto's mercury comet cyclone gt 67

Zo het grote moment is aan gebroken en dit project gaf me veel voldoening.Mijn bijdrage aan deze wedstrijd is af en dus is voor mij dan ook de wedstrijd afgelopen.
Hier gaan we dan.;)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Sam en zn dochter zijn van de partij.

Mensen dit was het en ik wens de overige mededingers nog veel succes en hoop dat ze klaar zijn voor het einde.
Dit project is afgewerkt!!
Doomwad.;)
 
je bumper is sterk genoeg Patje, Simona is het levende bewijs......hahahahahaha

machtig man, ferm gedaan.....
 
Hey Patje,

Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat, maatje. She's a real beauty my friend.
En die figuurtjes passen er wonderwel goed bij.


Klasse!


Droop
 
Mooi resultaat Patje, zeer schoon wagentje geworden!!
Gefeliciteerd!!


Fred
 
Yow Patje, das ne sjieke bak zoals ze zeggen bij ons ;)
Ben echt blij dat je het in orde hebt gekregen, zag je post gisteren en wist eigenlijk niet wat zeggen, vond het zo erg voor je.

Maar je ziet maar dat ze Patje niet klein krijgen. De kofferruimte vind ik ook schitterend, precies echt met stof bekleed en dan je motor met al z'n bekabeling. prachtige afwerking in zn geheel.

Het is echt een schoonheid geworden, je hebt dit model alle eer aangedaan, thumbs up!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan