Hoofdsponsor

Mercury comet 67 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen allemaal
Na het bevestigen deed ik de test en opende de klep!Dat gaat echter niet want ze word tegen gehouden door iets en ik merk niet direct wat het is.
Dus dat moet ik nu gaan uitzoeken he,ik krijg dit wel goed dat staat vast.
Patje.
 
Goeie middag,ik heb het gevonden wat het probleem is dat ik de koffer niet helemaal open krijg.de scharnieren staan teveel op de rand en die moeten net achter de rand zitten,het draaipunt dan toch.Dus deze middag helemaal opnieuw beginnen en het komt in orde dan.
Patje.
 
Hoi patje,

Het lukt jou wel, dat geloof ik meteen.;)
 
Awel Patje, is het een vijfgangenmenu hahahahahahahaha...

grapje ze, wachten vol ongeduld op de foto's....

groetjes
Petra
 
Maatjes ja het is wat wachten maar zoals ook bij jullie het gezin gaat voor dus deed ik eerst mn vaderlijke plichten ook nog,nu kan ik eindelijk de kofferbak gaan plaatsen en de motorkap maatjes.Ik zal jullie de foto's niet onthouden wees er zeker van.Ook mag ik aan nemen dat jullie ook niet erg vroeg gaan slapen? hoop ik toch niet want gaat mischien laat in de nacht worden dat ik verder werk.
Patje.
 
Snel een update

attachment.jpg
plekjes kaal geschuurd
attachment.jpg
beugeltjes hervormd en asjes aangepast
attachment.jpg
op hun plaats gelijmd met zapagap medium
attachment.jpg

attachment.jpg
excuseer dat ie wat groot is,zie je dan iets duidelijker.
en dan snel een retouche gegeven.netjes laten drogen nu en verder gaan met de motorkap.
Eenmaal dit klaar is,breekt het moment aan om de body te gaan plaatsen,ook dat zal worden vast gelegd mensen op foto.
tot later.
Patje.;)
 
Laatst bewerkt:
Goed hersteld Patje, denk dat we je beter vanaf heden professor Barabas zouden noemen. Hoe inventief jij bent!!!
 
Zo en dan nu de laatste scharnieren geplaatst op de motorkap.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
en dit is het resultaat.nu kan de body op de mercury worden geplaatst om er definitief op te blijven ook.
tot later;) Patje.
 
Goed hersteld Patje, denk dat we je beter vanaf heden professor Barabas zouden noemen. Hoe inventief jij bent!!!
Of Gobelijn kan ook nog hé :laugh::laugh:

Hoedan ook je updates zien er telkens fantastisch uit man. Echt leuk en leerzaam om te volgen.
 
Goh wat een lof zeg,moet ik in de toekomst wat gaan dimmen denk ik ;)
 
ligt hier al klaar, moet er juist aan beginnen

missch deze week
 
He Patje allemaal goed opgelost en komaan snel de body erop ben toch wel heel benieuwd.

Gr
Dirk
 
Zo maatjes de body viel er als het ware gewoon over en laat zich zonder morren netjes bewegen om verdere afwerking te doen,ik lijm ze niet vast zodat ik alsnog kan aan passen mocht ik dit willen gaan doen.Motorkap en kofferklep bewegen schitterend en ben een dolgelukkige man nu,mijn opzet is dus echt geslaagd.

attachment.jpg
uiteraard eerst die kabeltjes netjes gaan plaatsen he
attachment.jpg
wat een wagen vind ik die. :p
attachment.jpg
Zo en dan binnen enkele uren de laatste foto's van de gans gebouwde Mercury mensen.
De figuurtjes er netjes bij en dan dit topic als afgewerkt beschouwen.
Patje.
 
Inderdaad Patje, wat een wagen. Het ziet er schitterend uit.
 
Snel nog een teasertje zetten dan de wisser nog detaileren en de wagen opblinken voor de eind foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg
Nog de onderste bumper vooraan en dat is het.
Patje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan