Hoofdsponsor

Mercury comet 67 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank jullie mensen ,doet me plezier,Droopke je ziet dat een beetje tegenslag toch nog kan he en dat patje zich toch nog niet gewonnen geeft.

Of zoals ze hier bij ons in Gent zeggen: "Nie pleuje moatje". ^^


Droop
 
Gefeliciteerd man , weer een mooie voor de verzameling erbij , ik denk dat je opgelucht bent nu ie klaar is of niet .?
 
Ja zeg dat wel Droop maatje.;)

@bubblegum:kan je wel zeggen want had er meer geweest was ik niet op tijd vreesde ik he
 
:wow: Wat is dat een mooie bak geworden Patje, en alles klopt: de kleuren, de figuren, echt 'sixties'.
Voor een volgend model zul je de lat wel heel hoog moeten leggen om dit te evenaren.
Nogmaals gefeliciteerd met dit resultaat.
 
Eventjes off topic:

Yep, gedurende de sixties en seventies geboren en getogen aan 't Van Beverenpleintje. ^^

Amaai, hebben ze daar zo veel werk aan gehad, Droop'ke?

Patje,
Mooie wagen geworden, maat. Je ziet, de aanhouder wint.
 
Schitterend Pat e, een zeer mooi resultaat dat ge hier neerzet. En de figuren maken het helemaal af.
 
Dominiek,Christophe,droop en Wim dank je wel;)
@Wim500;ik denk dat ik deze kan evenaren want ik bouw weer eentje uit de sixties al.
 
Om de Mercury te voorzien van een mooi plaatsje kuiste ik moeders oude vitrine uit en reinigde ze netjes.Uiteraard moet ik de achtergrond wat gaan aan passen maar voorlopig deed ik het met vellen wit papier a4 formaat.
Ook enkele kleinigheden er bij dus he;)
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
zo en nu wat gaan ontspannen he mensen en dank om te volgen.
Patje.
 
Patje de Comet is prachtig geworden bumper heel mooi opgelost je ziet even nadenken en het komt goed.
Ben blij dat ook jij de eindstreep hebt gehaald.
Is een toffe bak Patje met mooie bij passende figuurtjes ;) .

Gr
Dirk
 
Wel Patje denk dat hier praktisch alles verteld hé. Kan er niet veel meer bijvoegen :)

Maar ook van mij een dike proficiat met het resultaat. Hij ziet er geweldig uit. Bedankt dat we deze mooie en leerzame topic hebben mogen volgen ;)
 
Mooi zwart bakske, daar hou ik van. Ik heb dit verslag met veel plezier in stilte gelezen... zo mogen er nog komen!
 
Patje,

Prachtige wagen geworden, mooi gemaakt mijn complimenten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan