Hoofdsponsor

Hey police officer!!, aren't you forgetting something.? , police bike 1/6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volg het hier al een tijdje.

Sta gewoon verbaasd dat ik geen woord kan uitbrengen.
Hier komen woorden gewoon te kort, maar blijf het volgen.

Johan.
 
dankje luitjes .....

Nou luitjes ,,, de extra kabels zijn gemonteerd ,,, wat messing pinnetjes , rubberen slangentjes en dan een klein krinpkousje erover heen .... ik vind het wel aardig zo ....

fffff.jpg

hhhhhh.jpg

tot zover ...
 
Aardig zo.... dit lijkt dus net echt he bubblegum,ik ga toch nog moeten geloven dat je bij OCC werkt he ;)
 
ik vind het wel aardig zo ....

Hmmm...... ik vind het gewoon schitterend hoor!
Die motor wordt zo strak gespoten en opgebouwd en jij vind het wel aardig.....

Zelfkennis siert de mens;)

Fred
 
Dit is crimineel, zo'n modelbouw !
 
Dankje luitjes ,,,

de uitlaatjes met buizen met bochten werk zijn opgestuurt ,,, voor een elektroplate laagje ,,, ik heb eerst de naden goed geschuurt daarna in de primer en toen weer schuren tot de naden aan de bovenkant weg waren ,,,
het straatlantaarnlampje is gelijk mee gegaan voor een old look ...

model.jpg

modelb.jpg


nu even wachten tot het terug komt ,,, ik kan niks anders plaatsen .. eerst de uitlaten moeten erop ....

dus ga ik even verder met het ussr vostok 1/16 projeckt ...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de koffers en een feultank geplaats ,, met de uitlaten kan ik schijnbaar toch makkelijk erbij ,, eerst aan beide zijden de pijpbeugels geplaats , ik denk een soort koffers beschermers ...
toen de koffers plaatsen eerst weer een beetje verf weg halen op de plaatsen waar gelijmt moest worden voor een betere hechting ..
Toen een feul tank geplaats , eerst ook weer de gaten in het frame na boren voor een makkelijker montage , onder deze tank zit niet het benzine kraantje ,, maar onder ander , dat komt nu ik heb als eerst een transparant slangetje ingespoten met nog niet een geschud goud kleur spray bus ,,, even het openingetje tegen het spuitmondje en er komt niet gelijk volledig goudkleurig verf uit maar een troebel goud kleurtje ,, ik vind het op een goed benzine kleurtje lijken ...
dus nu de benzine toevoer kraan gedeelte afwerken in de primer en kleur zetten met de kraantje dan slangetje erop en dan gelijk de carburateur in beetje smerig kleurtje zetten en dan alles plaatsen inclu de chrome air intake als ik het goed heb ....
Als laatste heb ik nog aan beide de handremmen een zeskant ringentjes over de kabel heen geplaats

deze twee linkjes kreeg ik van 2 nederlandse bouwers ,,, er schijnen snelheids en behendigheids wedstriijden worden gehouden door politie corpsen

http://www.youtube.com/watch?v=pJxOsYh12yY de amerikaanse en

de japanse zijn nog sneller ...

http://www.youtube.com/watch?v=YZ-pTyQZJng&feature=related



attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

tot zover .......................
 
Laatst bewerkt:
wat een motor man,echt een schitterende mooie geworden reeds.
 
Kan iemand mij uitleggen waar mijn geplaatste foto,s zijn gebleven ... ? bij bericht bewerken staan ze er gewoon ....
 
Het heeft een beetje tijd nodig Bubblegum daar we op een gedeelde host zitten met het forum,kan al eens enkele ogenblikken duren.
 
Kan een model nog meer lijken op het origineel ? Wat een fantastisch werk man, ziet er SUPERKNAP uit !!!!!

Waar vind je zo'n doorzichtig slangetje dat op de 8ste en 9de foto te zien is, en wat is de diameter ?
 
Dankje luitjes ,,,, ja doomwad ,,, ik snap het systeem niet meer ,,, ze stonden er eerst en daarna weer weg ...en pascal ik heb um gekocht bij een automatrialen zaak ( transpararant krimp kous ) buiten diameter 3,5 mm
 
Mooie vorderingen Bubble.
Blijft een genot om te volgen.
 
Bubblegum,

Ik kleur mijn doorzichtige benzineslangetjes met X-24 clear yellow van Tamiya.
Dit is een acryl verf.

grt.

Dikkie dik
 
De vorderingen gaan goed Bubble
Knappe details en ja gewoon prachtig gespoten en afgewerkt

Gr
Dirk
 
zet hem buiten als hij klaar is op asfalt en zorg dat je een goed camera beeld hebt zodat je niet ziet dat het een verkleind model is .
ik ben er zeker van dat er weinige zijn die zien dat het een modelbouw is
schitterend werk dat je maakt .
 
Nou luitjes ,,,

Het project loopt weer zo'n beetje naar zijn einde ,,, de uitlaten waren weer binnen na een elektroplating behandeling . , een dun laagje zilver en de naden zijn weer weg . , het was een beetje bijslijpen maar het paste precies ..
verder heb ik de zwarte box voor de radio ontvangs in elkaar gezet met kabels eraan , het kastje met de microfoon in elkaar gezet ...met alle details . het zadel , de lucht happer met de carburateur en benzine slangetje .. alleen nog bevestigen met de tank die er allebei nu op zitten ..
Veder de antenne en de plaatbeen beschermer die over de uitlaat zit ...

de base met weg en de lantaarn met verlichting is ook klaar .. nu de laatste onderdelen met details en dan komen de eind foto's ...

P1010003.jpg P1010004.jpg P1010007.jpg P1010008.jpg P1010009.jpg P1010010.jpg P1010011.jpg P1010012.jpg

P1010016.jpg

Tot zover ........................
 
Prachtig.
Ben benieuwd naar de eindfoto's.
 
Ongelooflijk jammer dat er een eind aan dit project komt, het was geweldig om te volgen en er van te leren.
Ben zeer benieuwd naar de eindfoto's.
 
Bubble dit ziet er prachtig uit, nog even zij je en dan ben klaar ik ben zo benieuwd naar het eind resultaat
Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan