Hoofdsponsor

Hey police officer!!, aren't you forgetting something.? , police bike 1/6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
dankje luitjes ,,,Gunit dat zijn goud rondjes uit goud folie gestans ... met de revolver kniptang

Nou luitjes ,, hij is klaar hier het eind resultaat na menig uurtjes bouwplezier , het zijn een een aantal modellen geworden in een opdracht maar dat mag de pret niet drukken ... :wink: dit is voor herhaling vatbaar voor andere thema,s ...

002~11.jpg 001~15.jpg 004~14.jpg 007~9.jpg 009~9.jpg 010~4.jpg 011~4.jpg 012~4.jpg 015~4.jpg 013~4.jpg 015~5.jpg 016~2.jpg 018~4.jpg 019~3.jpg 020~3.jpg 022~4.jpg 027u.jpg

my favorite shot 031~1.jpg

028~2.jpg 037~0.jpg 038.jpg De straatlamp doet het ook gg.jpg een sfeertje erachter tty.jpg

en dit projeckt is close !!!!
 
Hier heb ik geen woorden voor man,de view zegt genoeg he;)
 
Sprakeloos ben ik Bubble....zeer, zeer geslaagd project..
 
Je moet iets posten, maar wat post je nu als je zoiets ziet als dit............................ FLATLINE_______________________ SPrakelooS!!!!!!!
 
Superlatieven komen te kort dus hou ik maar gewoon bij :wow: wat een mooie
smiley3070.gif
en wat een leuke dame
smiley3866.gif


Heel mooi project geworden Bubblegum!

Fred
 
Ja Bubble een heel mooi project geworden en schitterend gebouwd het leuke vind ik nog het verbods bord aan de lantaarnpaal heel goed bedacht (nu maar hopen dat de agent coulant is haha).

Gr
Dirk
 
Super prestatie.
Het verkeersbord vind ik goed gevonden.
 
Dankje kerel ... maar winner is nog te vroeg , nog 8 weken te gaan en er zijn ook andere / komend pracht modellen van bouwers ...
 
soms heb je het wel eens dat je geen woorden kunt vinden :)

heel knap bubble wat je hier laat zien het is een plaatje 8)

je verast me telkens weer met je projecten en ze zien er ook alemaal even mooi uit, knap staaltje modelbouw 8)
 
Dankje Amazone ..... ik heb een kap besteld ,,, het stof komt er nu alweer op ...:wub:
 
he luitjes ,, ik snap dat exclamtion uitroepteken niet voor mijn headline ,,, what houd dat eigenlijk in ... ?
 
Ik heb deze gemist Bubblegum, excuses man, het is een erg geslaagd project gebleken!
 
Ik had het afgewerkt dio ook gemist, PRACHTIG man!! Ik sta stomweg versteld van de afwerking! SUPER gedaan! :35:

Erwin.
 
dankje luitjes ,,,,

de meeste mensen die um hier gezien hebben , daarvan vind de een de motor mooi en de ander de dame .. de oudere personen vindt het dame , te je weet wel ,,:P jongere luitjes vinden het wel kunnen , maar het thema op zich speelt mooi in elkaar over ... er waren ook luitjes die een pistool liever hadden gezien in de hand van de dame ,maar dat leek me iets te onrealistich .
Een cop / agent zeker uit de usa zal zijn wapen heilig bij zich houden ... hoe mooi een dame ook is :wacko:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan