Hoofdsponsor

Hey police officer!!, aren't you forgetting something.? , police bike 1/6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je luitjes ,,,

als ie klaar is nog een item maken .... vrouwen hebben het altijd bij zich , raden maar ...
 
Nou hier de eind foto,s van de motor alleen .. vandaag de laatste delen erop en details ... sommige zullen zeggen he geen verbrande uitlaat delen bij cillinder gespoten ? nee is niet nodig ,, ik heb een gedeelte in de banke lak gezet van de uitlaat en de bochten bij de clinders niet ,,, gezien het echt zilver is, verkleurd het zelf naar geel bruin achtig het is alleen maar wachten tot de gewenst kleur en dan daar ook blanke lak erover om het te stoppen .

zo nu alleen het de gehele diorama afmaken ...

018~2.jpg 019~1.jpg 020~1.jpg 021~1.jpg 022~2.jpg 024.jpg 023~0.jpg 025~0.jpg 026~1.jpg 028~1.jpg 029~1.jpg 031~0.jpg 033.jpg 035.jpg 036.jpg 037.jpg 039.jpg 042.jpg

041.jpg

Tot zover ....
 
Moest hij ni op uw terastafel gestaan hebben zou ik gedacht hebben dat het nen echte was.
 
Prachtig werk Bubble. Te mooi om hiervan foto's op een tuintafel te maken.
De close-up foto's laten een echte moto zien.
Ben benieuwd naar de allerlaatste foto's met die sexy lady erbij.
Topwerk.
 
Tja ........ dat is het é !!!!!!!!!!
 
Fabelachtig mooi en verfijnd werk.
 
Dankje luitjes ,,,,

ik zit zo naar die tasjes te kijken ,,, wat een keuze zeg :$ maar ik ga voor dit type denk ik ...

Dior-9943-A-Red-Patent-Leather_3.jpg
 
Mooie motor geworden hoor Bubblegum!!
Ik ben benieuwd naar de eindfoto's met de dame erbij.

Fred
 
mocht je niet beter weten, gewoon starten en wegrijden... echt sjieke build van deze...
 
Heel mooi deze motor net wat Jelle zegt de tafel en je hand veraden dat het hier om een model gaat anders zou je het verschil niet zien petje af.

Gr
Dirk
 
Ik ben een leek wat motorenbouw betreft maar deze vind ik echt prachtig, zoals ze zeggen bij ons: "djust écht jong".
Chapeau 8)
 
Het geheel is bijna klaar , alleen nog een tasje voor de dame in kwestie .. een Italian luxury model chanel heb ik genomen .. eerst een blok resin gepak , afgetekent en zagen en schuren maar ,,, , de hood contouren zijn klaar en komt het op details een soort print maak ik erin .... ik heb het vlak zijkant tasje iets dieper gelegt en kan het opvullen en natuurlijk in bijpassend kleur :wink:

001~14.jpg 003o.jpg 005y.jpg 006u.jpg

tot zover ....
 
Laatst bewerkt:
Mijn vrouw wil er gelijk een bestellen :)
Hee netjes die tas
 
Heel mooi tasje Bubble, maar ga je het schilderen ? Zo'n tasje schreeuwt om met echt leder bekleedt te worden.
 
Dakje Luitjes ,,,


ja je hebt gelijk hij schreewt om aangekleed te worden .. en hier is ie dan , een Limited Edition chanel dames tasje .. bekleed in motief en logo .. ritsje .. ik vind het best zo ... het was fun te doen ..

008~7.jpg 011~3.jpg 015~3.jpg 013~3.jpg

tot zover ...
 
Laatst bewerkt:
wat een leuk tasje is het geworden, als je niet beter wist zou je het als een echt tasje zien...
 
Prachtig gedaan! Die gouden ronde plaatjes, wat zijn dat eigenlijk? Machtig gedaan, ik vind zoiets genieten, al ben ik allesbehalve een tasjesman tenzij een taske koffie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan