Hoofdsponsor

Hey police officer!!, aren't you forgetting something.? , police bike 1/6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou de voorvork is in elkaar gezet de remklauw erop en het wiel ertussen tijdelijk , remkabel gemonteerd .
toen de koplampkap gemonteerd en toen de lamp erin ... , toch de gaatjes naboren of met mesje de verfbraampjes even na snijden ...
de bezine tanks gaan er als laatste op , hij is zo goed te pakken voor het verplaatsen ... ik ga er toch iets extra bij maken , een zelf gemaakt lantaarn paal .... ik denk uit styreen , eens kijken hoe dat gaat ,,, ik laat de dame er tegen aan leunen met het voetje ...

ww.jpg ee.jpg

rr~0.jpg

tot zover ............
 
Laatst bewerkt:
Met mijn kinnebakkes lig ik hier op m'n toetsenklavier, zo'n zuiver werk zie je zelden !
 
Moest je niet weten dat het een model is, je kan hem zo op straat zetten en fotograferen... niemand ziet het verschil...
 
Ik wist niet dat er een bonsai motor bestond hopelijk moet je deze niet steeds snoeien om hem op schaal te houden....:nowink:
 
Heel knap en inderdaad net echt ga zo door Bubble word een pracht model.

Gr
Dirk
 
Dankje luitjes ....

Vandaag verder gegaan met het afwerken van de koffers (waterproof nat schuren ...) het resultaat is is spiegelglad .
toen beginnetje gemaakt de lantaarn , eerst een messing buisje , daarover iets dikker op sommige plaatsen en toen de contouren van de voet ....
toen heb ik eens een blik geworpen op de uitlaten en daar was ik niet blij mee ,aan een kant is ie vreemd uit geholt en de naden uit twee delen zie je bovenop , eens kijken hoe ik dat ga doen ...
Alle laatste anderen delen zoals :

microfoonstuurkast set ,
helm
Elektronica kast achterop ,
brandblusser
en kleine delen staan nu in de primer ...

005q.jpg

o.jpg

t~0.jpg

n.jpg

m.jpg

Tot zover ,,
 
De lantaarn schiet op , gedeelte,s uit messing opgebouwd , toen de voet uit styreen , ( klepje komt er nog op )
toen de het gat in de base gemaakt en de lantaarn een proef geplaats , en de fraulein op positie geplaats , iets leunend .
Nu verder met het lamp gedeelte en de borde hanger en wat details en dan kan ie naar de electroplater voor een ouder look ... bedrading en glas komt later ...

002~2.jpg 0004.jpg


0005.jpg 0006.jpg

tot zover ...
 
Subliem werk Bubble, weer eens bijgelezen en me verbaasd hoe mooi dit gaat worden.
 
Wat een lekker w..... weertje om zo te poseren he lollollol.bubblegum man wat schitterend mooi zeg,ik neem aan dat haar pakje alclad is maar dan colored??
 
Gaat de lantaarn echt schijnen Bubblegum?

Fred
 
dankje luitjes en het is fun om te doen ...,,,, Yep fred , dat is de bedoeling .....
 
Wordt wel een gave schemerlamp dan bubblegum!

Fred
 
Ongelooflijke klasse Bubble. Vooral jou spuitwerk blijft mij steeds verbazen. Aluminium ziet eruit als echte aluminium, ijzer ziet eruit als echt ijzer, kunststof ziet eruit als echte kunststof, chroom ziet eruit als echte chroom. Ik weet niet hoe je het doet, maar het is van zeer hoge kwaliteit.

Christophe
 

hoi, ik sta hier met bewondering te kijken naar deze bouw (wou dat ik ergens zo kon bouwen en spuiten), maar toch een klein vraagje. Als je naar deze foto kijkt staat een gele streep in het midden van de weg en een witte aan de randen. Heb je nu niet het gevoel dat de lamp zo in het midden van de weg staat? Hier waar ik woon hebben ze dat eens gedaan midden een fietspad, maar... dat is een andere kwestie
 
dankje luitjes ,,,, deze dame met het oudste beroep van de wereld , staan meestal op de hoek van een parkeer haven ... als ze op de bon worden geslingerd .
maar deze agent doet dat niet ,,, gezien het avondje ervoor :P
 
prachtig dit komt er ook een echte agent bij ?
op schaal dan he

Gr
Dirk
 
was ik wel van plan maar eerst er voor sparen ... ,,, zo,n pop kost een kanon aan geld .... zo,n dragon T1000 agent kost ongeveer 165 euro .. auw!!!!
 
Vandaag met mijn lievelings werkje bezig geweest ,,, in messing zagen en slijpen ,,, de lampekap moest er nog komen ,,
Ik heb een aantal amerikaanse straat lampen bekeken ,, kwam er echt niet uit en heb een mengelmoes gemaakt in styl klassiek een beetje modern ....
eerste styreen opbouw en daarna bekleden met messing ... er komt nog een licht klinknagel strucktuur op en dan kan ie naar de electroplater , morgen eesn kijken voor een lampje ,,, als ie terug komt komt er echt glas in ... maar dat moet ik nog snijden ....
De koffers voor achter op de motor zijn ook klaar ....

001~6.jpg 002~3.jpg

004~5.jpg

005~5.jpg]


008~3.jpg

009~4.jpg

xcgjhdgj.jpg

tot zover ....
 
Laatst bewerkt:
was ik wel van plan maar eerst er voor sparen ... ,,, zo,n pop kost een kanon aan geld .... zo,n dragon T1000 agent kost ongeveer 165 euro .. auw!!!!
Inderdaad Auw net even op de site wezen kijken duur maar wel klasse spul zeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan