Hoofdsponsor

1/16 Hetzer [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad G. dat zullen de volgende stappen moeten worden edn misschien start ik er vanmiddag al mee als ik er zin in heeft :)
Ik heb dat altijd dat ik op een moment van de wheatering stage ineens een blokkade heb van en hoe nu verder alsof het mijn eerste model is wat ik bouw :@

Afijn wel een klein dingetje aan de Elephant gedaan :wacko:
 
Ondertussen weer wat verder gevorderd, gaat niet snel deze reis maar we komen er wel :mrgreen:

Wat is er zoal gedaan,
Laagje Buff over het hele model gespoten, had ik beter niet kunnen doen want het hele model had nadien een zeer saaie uitstraling maar gelukkig de boel nog goed kunnen redden met wat kunstgrepen.
Rainmarks
Opgedroogde modder door middel van diversen mixjes pastels gemixt met Acrylic gel van Talens, zand en gras.
Spetters aangebracht met pastels gemixt met Acrylic gel van Talens, voordeel hiervan is dat de spetters erop blijven zitten zodat ze er niet per ongeluk afgeveegd kunnen worden.
Middagje stoeien met de tracks op het model te liggen :evil:

Wat is er nog te doen, de kleine onderdeeltjes nog afwerken zoals de krik en draadknipper en nog wat spul en nog enkelen dingen nalopen.

Even snel een paar plaatjes geschoten en helaas vallen er veel kleuren weg maar met de eindfoto`s gaat dit hopelijk goed komen.

DSC_8645.jpg

DSC_8647.jpg

DSC_8649.jpg
 
Pracht model geworden Ron.
Ben nu wel erg benieuwd naar de eindafwerking.

Mark
 
Na nog wat puntjes te hebben nagelopen vind ik hem voor nu voorlopig gereed totdat hij op een grondplaatje terecht komt.

Het was mooi weer dus gelijk van geprofiteerd om wat plaatjes te schieten.

DSC_8666.jpg

DSC_8668.jpg

DSC_8669.jpg

DSC_8670.jpg

DSC_8671.jpg

DSC_8672.jpg

DSC_8673.jpg

DSC_8674.jpg

DSC_8675.jpg

En nu me geestelijk voorbereiden op de Ferdinant 1/16
 
Hey Ron een vraagje waarom is de loop grijs en niet in de hoofdcamouflagekleur heeft dat een reden?
 
mooi ron ziet er prima uit gelukkig kon hij nog door de deur ;)
 
Hij is schitterend mooi geworden Ron.
Petje af. Mooie fotoshoot geworden ook.

Mark
 
Prachtige Hetzer Ron, de zandspatten die je hebt aangebracht zijn een zeer mooie aanvulling op het geheel. Benieuwd hoe ie eruit zal zien op het plankje.
 
Hele prachtige Hetzer. Mooi afgewerkt.

Grtz Bart.
 
hele mooi afgewerkte hetzer ron, subliem geweatherd man !!!
 
Bedankt mannen voor de positieve reacties ^^

Frank het idee achter die grijze loop is dat het geschut om een of andere reden is vervangen en nog in zijn hitte werende primer staat.

Amazone ik moest een stukje uit het kozijn zagen hoor :);)

GUnit er moet zeker plaatje onder komen om het model beter tot zijn recht te laten komen dus eerdaags eens gaan kijken of ik iets passendst kan vinden, het idee zit al in mijn hoofd.

Interceptor, Het was gelukkig mooi weer dus gelijk van geprofiteerd om wat nette foto`s te maken.

Nu nog eens wat tijd vrij maken om een foto in Photoshop te bewerken.
 
Ok bedankt voor de toelichting Ron knap gedaan!!!!
 
Hey,

Indd heel mooi zelfs, maar wat een beest jong, ge kunt gerust uw tussenborden van uw kast verstevigen, kwestie van het ineen zakken tegen te gaan, zeker als er nog zulke gasten bij moeten komen. :))
Niet te min, zeer schoon werk Ron. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan