Drybrush ziet er goed uit, als ik het juist zie tenminste; de foto's voor en na zijn niet goed te vergelijken. Maar het lijkt erop dat je de verschillende uitsteekseltjes van het pleisterwerk goed hebt uitgelicht.
Mag ik concluderen dat je het leuk begint te vinden om deze pilaar te vervolmaken? Je blijft er maar niet vanaf; ik vind dat leuk om te zien. Ik wilde eerst ter vergelijking een foto van je eerdere werk bij het nieuwere werk zetten, maar laat het initiatief daartoe bij nader inzien aan jezelf over.
Ik hoop niet dat je van dit succes overmoedig wordt, ook van de positieve commentaren die je krijgt, want zoals je begrijpt is elk project (zelfs elk object in een project) weer een leerweg, zijn geen twee dingen hetzelfde en kan het ene weer tegenvallen ook al is het andere nog zo goed gelukt. Wie hoog klimt, kan laag vallen!
Maar de instelling die je nu hebt, kan er voor zorgen (met proefjes maken zodat het 'in het echie' goed gaat) dat je een fantastisch diorama gaat neerzetten; weliswaar zal dat de nodige tijd kosten, maar je hebt dan ook echt een pronkstuk waarvan zelfs onbegrijpende familie onder de indruk zal zijn. Als alles op dit diorama van dit niveau zou zijn, is de kans dat je hier goud mee gaat halen groter dan de kans dat je er zilver mee gaat halen. Het fijne is, dat je dit diorama volgens mij niet per se voor de prijzen aan het bouwen bent maar voor jezelf en voor ons.