I
Interceptor
Guest
Fraaie en geslaagde herstelling Fred.
Op naar het vervolg.
Mark
Op naar het vervolg.
Mark
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey Fred, ziet er goed uit.
Ik vraag me 1 ding af.
Gaat het geen probleem geven om de romp aan de vleugels vast te maken met dat papier ertussen?
Als het model dat je op het oog hebt ook in balsa is lijkt het me wel fragiel om zoiets te doen.... Nu komt het, zou het eventueel mogelijk zijn om er en luchter van te maken
Daar bedoel ik mee een spaarlampje i te bouwen via dubbele houder opwaarts neerwaarts ??
Verdere uitleg vraag je maar .
Davy
Aangezien ik binnenkort jarig ben en ik in de wandelgangen al hoor fluisteren dat er een AB aan zit te komenD
)
Fred men madam volgt mij via het forum over wat ik allemaal uitsteek
Nu zag ze u bezig en ze had een idee
Ik moest kijken of er een groter model was van deze spit, ja hoor de 405
Nu komt het, zou het eventueel mogelijk zijn om er en luchter van te maken
Daar bedoel ik mee een spaarlampje i te bouwen via dubbele houder opwaarts neerwaarts ??
Verdere uitleg vraag je maar .
Davy
Hallo Fred, mooie vorderingen kan ik gelijk afkijken, mijne Spit is deze week toegekomen maar nu heb ik een vraag, dat vetvrij papier kan je daar wat meer uitleg overgeven, het enige wat ik gevonden heb en wat er op lijkt is kalkpapier, vraag twee welke lijm hebt ge gebruikt? Nu moet ik nog juist spanlak vinden maar dat gaat wel lukken. Ik blijf zeker volgen.