Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Amai Fred dat gaat nog al vooruit, ik ben een paar dagen niet meer op het forum geweest en nu een hele boterham moeten lezen. Mooie uitleg voor het bouwen van een van de beroemste vliegtuigen van WW2 en een prachtige kit. Moest ik deze kit ergens tegenkomen dan wil ik deze ook wel.
Gisteren een besteld bij HobbyTrade Utrecht, ben benieuwd.Ik heb deze gisteren zien liggen in de modelbouwwinkel in Aalst, zelfs in 2 verschillende schalen. voor wie interesse heeft dat is in de Kattenstraat tegen de grote markt.
Ik heb deze gisteren zien liggen in de modelbouwwinkel in Aalst, zelfs in 2 verschillende schalen. voor wie interesse heeft dat is in de Kattenstraat tegen de grote markt.
1 keer geweest na het werk en kon direct weer vertrekken, kassa was afgesloten een half uur voor sluitingstijd, sindsdien niet meer geweest
Gaat lekker.
Die spanlak, kan je die gewoon in de bouwmarkt kopen?
Nee Jelle, die kan je alleen in een modelbouwwinkel kopen of via internet.
Fred
heb deze start niet gezien Fred , een houte nog nooit gezien , ben benieuwd !!! netjes gebouwd