Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carrinage, Modestforest, vroeger noemden we dat in West-Vlaanderen de "carrinage".Rood voor de "carosserie "
Ben niet zo een voorstander van het op voorhand afhalen van de sprues uit vrees door die manier stukjes kwijt te raken maar ik lees dat je dit wel doordacht hebt.
Veel succes verder en ga zeker volgen.
Ja nu je het zegt , hier in West Vlaanderen zeggen ze dat inderdaad , maar was dat vergeten , bedankt voor je tip en interesseCarrinage, Modestforest, vroeger noemden we dat in West-Vlaanderen de "carrinage".
Wat je zegt Roy , denk dat een goede planning en een goede voorbereiding en research al veel problemen oplossen en (hopelijk) tijd doen winnen.Het is soms goed om iets ingewikkelds, voor de afwisseling, terzijde te leggen en in te ruilen voor iets wat eenvoudigers. Ik snap dan ook wel dat je de veeleisende Sauber een korte pauze gunt.
Hoewel mijn eigen project de groepsbouw heeft moeten verlaten wegens verlaatheid, denk ik wel te kunnen stellen dat het onderverdelen van de onderdelen in drie kleurencategorieën (zoals ik ook mijn poging startte) een verstandige keuze is, zeker omdat je -net als ik- straks moet gaan vernissen en je daarmee nauwelijks vroeg genoeg kunt beginnen.
Ook het alvast samenlijmen van de brandstoftank... ziet eruit alsof je precies zo te werk gaat als ik zelf zou doen. Grappig om dat zo eens te zien. Eigenlijk verplicht de vijfweekstermijn (die voor jou trouwens 1 februari eindigt) tot nadere studie tot economisch tijdsverbruik.
Vandaag was een werkdag, vroege shift , dus tussendoor nog een en ander gebouwd , niet genoeg om foto’s te posten maar toch ….Ben benieuwd of je je aan je bouwvoornemen (elke dag een beetje) kunt houden.