Hoofdsponsor

1/35 Flakpanzer Gepard-AA kanon-ABL......versie [wip]

Ik gebruik voor mijn foto"s Picasa3 ..maar vind geen enkele tool om die pijltjes en circels te zetten op mijn foto's ..iemand een suggestie :(:(
dank bij voorbaat;)

Ik gebruik voor mijn foto"s Picasa3 ..maar vind geen enkele tool om die pijltjes en circels te zetten op mijn foto's ..iemand een suggestie :(:(
dank bij voorbaat;)
Ik doe het met "paint", simpel om te gebruiken, enkel een beetje oefenen... een kind kan de was doen!

kleine update....;););)

attachment.jpg

en het is de bedoeling dat hij zo gaat komen :D
attachment.jpg
attachment.jpg

Decals ABL
attachment.jpg
attachment.jpg

begonnen met de onderkant...ontbramen der wielen
attachment.jpg
attachment.jpg

wielen in elkaar.......
attachment.jpg
onderste.....ontbraamt en al wat klein spulletjes bevestigt;)
attachment.jpg
attachment.jpg

wielen in dryfit er op gezet

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Vandaag eerst nog wat verfjes gaan halen en dan sommige stukken al in de grondverf zetten en daarna al kleine details schilderen waar ik later niet meer aan kan :D:D:D:D

Op naar de volgende update...........:D:D:D

Nog snel een vraagje 8)8)8)8)8)..........de koperen draad die jullie adviseren ..hoe dik mag die zijn voor de antennen en voor handvaten en dergelijke op schaal1:35.......
dank bij voorbaat;););)

Ik schat dat een antenne op zo'n voertuig toch ongeveer 1.5cm dik is, dat wordt op 1/35 zo'n 0.4 à 0.5mm.

Ik denk wel dat je dat kan aanhouden voor elk militair voertuig, maar zover ben je nog niet... ik zal volgend weekend op de Fly-in ne keer mijn licht opsteken en zo'n antenne ne keer opmeten, zo zijn we zeker.

Ik denk wel dat je dat kan aanhouden voor elk militair voertuig, maar zover ben je nog niet... ik zal volgend weekend op de Fly-in ne keer mijn licht opsteken en zo'n antenne ne keer opmeten, zo zijn we zeker.

Ok...vriend......:D:D....dank bij voorbaat......

Hey Spaander, al goed van start gegaan zie ik. Gaat een knap model worden.

Even een ander ideetje voor een antenne, zelf gebruik ik bijna altijd RB model. Deze kun je krijgen in 1,4m1 en 2m1 versie en lopen zeer subtiel uit van een wat dikkere basis tot dunne top. Ze kosten trouwens nog geen euro dus daar kan je geen buil aan vallen. Ik weet natuurlijk niet of de lengte overeenkomt en dergelijke maar misschien is het wat voor je.

Hey Spaander, al goed van start gegaan zie ik. Gaat een knap model worden.

Even een ander ideetje voor een antenne, zelf gebruik ik bijna altijd RB model. Deze kun je krijgen in 1,4m1 en 2m1 versie en lopen zeer subtiel uit van een wat dikkere basis tot dunne top. Ze kosten trouwens nog geen euro dus daar kan je geen buil aan vallen. Ik weet natuurlijk niet of de lengte overeenkomt en dergelijke maar misschien is het wat voor je.

Swa...wat bedoel je met RB model en waar kan je dat krijgen....bedankt al vast voor de tip......;););)

Daarom dit topic he , recruteren en over oude legerspullen praten,fotokes zoeken en toe krijgen,tussendoor wat bouwen,wel wat wil je nog meer?
Koffie en koekskes vind je overal.

Terug
Bovenaan