Hoofdsponsor

1/35 Flakpanzer Gepard-AA kanon-ABL......versie [wip]

Als ik me niet vergis staan op de Gepard twee gelijkaardige antennes, net zoals de laaste foto die Walesha heeft gepost.

Grtz Bart.

Oke ...mensen.......weer eens een update...sorry voor zo lang wachten...maar mijn gezondheidstoestand...verhinderde dat dit niet eerder gebeurde...zoals jullie weten ,ben ik een trage bouwer waarom..omdat in ons appartement enerzijds het niet altijd mogelijk is ...met mijn gehandikapte vrouw en anderzijds dat ik toch altijd zo graag opzoekingen doe over een projekt ...maar nu even verder...;);)
Ben dan verder gegaan eerst met het onderstel enige details aan toegevoegt...ben nu alle aan het monteren van waar ik denk dat het niet in de weg zal zitten om het te schilderen.....;);)
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ga wel zeggen...op al de punten...waar handvaten en hengsels zijn worden nog voorzien in scratch in messing of koper......;)

attachment.jpg

Dan aan de bovenkant begonnen.......

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
zijkanten worden ook nog uitgefreest.........
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik doe die scratching liever op het grote stuk ...indien mogelijk...ligt vaster in mijn hand...dus volgende update zal zijn ...foto's met koper en messing en een aantal gleuven gemaakt...:D:D:D:D:D en dan de koepel...en dan alles in de grondverf...;););)...mijne Gepard...komt goed ik voel het...:D:D

Wel nog een vraagje....deze vier blokken hier in het midden ...wat voor funktie hebben die...ze zijn niet voorzien in de kit en ik ga ze maken in styrene.......;);)
attachment.jpg

Jezelf niet overhaasten, de foto's komen wel! Ben ook niet een van de snelste bouwers!:D Ziet er precies een deftige kit uit en de naam Tamiya waardig?! Spaander, zijn de koplampen nog gedryfit? Heb het idee dat de linkse een beetje voorover duikt, of ligt het aan de foto?

En de vier blokken, bedoel je die tussen de koplampen in? Anders is dat een stuk track, volgen mij. Kijk maar naar de blokvorm van de track zelf!

De bouw ziet er verder veelbelovend uit, let the scratch begin.:laugh::laugh:

reserveschakel van de rups?
Amaaai......nu valt mijn oog ook er op.......sorry jongens ben echt verstrooid de laatste dagen...bij deze opgelost en kan ik ze gaan maken....want de rupsen zijn in rubber ..nu ga ik ze maken in styreen....bedankt Peter......

Hahaha... tja Swa, dat had je nu toch wel moeten zien hé dat het reservelinks waren van de kettingen! :laugh:
Enfin, je bent goed vetrokken en ja... goeie info en documentatie is idd nodig en daar kruipt ook heel wat tijd in... doe maar rustig aan: op modelbouw staat geen tijdsdruk!

Mooie start, inderdaad reserveschakels voor de rups. Nu heb ik wel een vraagje: staan je koplampen al vast? Want ze staan naar beneden gericht.

Grtz Bart.

Mooie start, inderdaad reserveschakels voor de rups. Nu heb ik wel een vraagje: staan je koplampen al vast? Want ze staan naar beneden gericht.

Grtz Bart.

Neen Bart ze staan nog niet vast...:D:D:D:D...had ze er maar opgezet..voor het resultaat...komt in orde maatje...;)

Terug
Bovenaan