Hoofdsponsor

1/24 "El Escarabajo Sabrina"(volkswagen kever) [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

MrArtex

Well-known member
Registered
Lid geworden
23 jan 2014
Berichten
2.896
Na het winnen van een bronzen medaille gisteren in Blankenberge is de zin om te bouwen er weer. Ik ben dus beter bezig dan ik dacht.

Daarom even m'n volgend project voorstellen en aan de titel kan je al zien dat het weer gekke fantasie zal worden. Het gaat om de zus van Maxima, Sabrina genaamd, en zij is een kever aan het verbouwen om ook de strijd aan te gaan met de aliens die de wereld willen overnemen. De kever zal in een schuurtje staan en ze is volop bezig met de aanpassingen. Er zullen allerlei onderdelen en wapens naast liggen en aan de muur van het schuurtje zou ik een opgezette alien willen hangen. Ze is echter iets vrouwelijker dan Maxima waardoor er aan de kever enkele vrouwelijke toetsen zullen te vinden zijn, zo heb ik bvb in Blankenberge een potje roze verf gekocht (I know, pink is not a color…). Alle benodigdheden liggen hier al dus kan de bouw één dezer dagen beginnen. Foto's volgen dan gaandeweg.

De stoelen staan klaar en wie wil volgen kan gewoon plaatsnemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit er bij, een kever is altijd mooi :))
 
Leuk Kevers, wapens en roest: altijd goede combo :D

Bwa Pink is een goede camo kleur voor in de woestijn :-) (zie SaS jeep)

thumb_large_Volkswagen_Beetle_Classic_5374ee81afe90161244557009.jpg


Wanneer maak je deze? :D

Rw_tanker_a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo Alain ,net zoals in het vorige dio'ken.....veel succes en laat je maar eens goed gaan ;)
 
We kijken er al naar uit... en deze keer een beetje meer zelfvertrouwen he.
 
Alain, succes met de bouw van u project.
 
De bouw van een Mad Max-achtige vrachtwagen staat ook nog op m'n lijstje. Ooit eens hé.

Verder zal ik zien wanneer ik aan de kever begin want nu draait mijn leven rond mijn vader en moet ik eerst tot rust komen en vanalles regelen.
 
Mijn stoeltje is in ieder geval gereserveerd Alain.
Laat Sabrina maar komen... euh ik bedoel die Kever.

Mark
 
Proficiat met je bronzen medaille, Alain. Ik heb je dio gezien, topklasse !

Wat dit dio betreft, ik zou het voorstel volgen van Ratticus. Plaats Sabrina in een pink truck ! Dit maakt het contrast des te groter. De bullbar flink voorzien van roest onder een beetje roze chips (hairspray techniek).

De roze kever is zo "lady-achtig", de truck is veel stoerder...

Succes.

Groeten Rik
 
Veel succes met je nieuwe project en met je herwonnen zelfvertrouwen.

JM
 
Een prijs winnen... wat kan er beter zijn voor je zelfvertrouwen dan dat ;-)

Als je nu een maakt in de trend van deze, afgebleekt roze erop en MGs enzo erop en wat andere extras en roest :-)
Dan heb je vetste lady bak die er is.

306934.jpg
 
Een prijs winnen is inderdaad een boost voor het modelbouwzelfvertrouwen.

Eerder vanavond wat gewerkt aan de schuur om op het diorama te zetten. Vooral om m'n gedachten over m'n vader wat te verzetten met stevige deathmetal/Rammstein/ACDC in de hoofdtelefoon. Foto's zal ik morgen voor kijken.
 
Is de titel van deze discussie nog te veranderen? Ik zou graag "El Escarabajo Sabrina" hebben als titel.
 
U vraagt, wij draaien. De naam is gewijzigd.
Als (volkswagen kever) ook nog weg moet, hoor ik het wel van je...

Mark
 
Dankjewel. Volkswagen kever mag blijven staan, dat is misschien makkelijker voor de zoekmachine.
 
ikke volgen,ben benieuwd zelle........
 
Momenteel is de bouw van een post apocalyptische schuur bezig. Met van die stokjes die in ijsjes zitten. Steeds weer vergeet ik foto's te nemen. Maar ze komen, daar mag je zeker van zijn.
 
Mr.A., hoever sta je met uw beetle-project? ben benieuwd naar fotos ze..........
 
[MOD AAN] Beste kassei, je bent toch op de hoogte van het overlijden van de vader van Alain (Mr. Artex) ?
Mogelijk zullen de foto's op zich laten wachten, want hij zal wel belangrijker dingen aan zijn hoofd hebben.[MOD UIT]
Geef hem rustig de tijd en de foto's zullen wel verschijnen...

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan