Hoofdsponsor

Dropship Cheyenne - scratchbouw - 1/72

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog eens een nieuwe update.

Ik ben begonnen aan de liftkokers. Daarvoor heb ik telkens tussen twee plaatjes styreen, een stukje witte tule geplakt. Hiermee wil ik de draad nabootsen. Alhoewel de gaten in het echt vierkant zij en die van de tule zeshoekig, valt het effect wel mee.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Vervolgens heb ik onder het rooster op het platform de nodige technische onderdelen geplaatst die ik vandaag uit een oude camera en een dvd drive heb gehaald.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Formitastische Update!!! Kheb ffkes met het vrouwke gesproken over de investering Christophe.... ze keek precies heel begripvol naar de valiezen :D hehehe
 
Dropship ? ? ? Dit wordt niet alleen het Dropship, maar de volledige studio waar de film is opgenomen :O

Nu nog Sigourney Weaver in een schaarsgeklede, verleidelijke pose en het is helemaal compleet ;)
 
Dit is werkelijk erg mooi om te volgen Christophe.En zoals Wet sellery komt te zeggen dit en sigourney weaver mmmmm ja moet kunnen ;)
 
Amai mijn...dit is machtig scratchwerk !
 
:wow: wat strak, mooi fantastisch, geweldig, maar..... waar is de dropship?:laugh::laugh:;)

Fred
 
Vooral de naakte sigourney intereseert me ;)

knap werk C.

je verafgodt die cnc machine toch ? :-)
 
Christophe,

Mooi scratchwerk man ziet er top uit zit er ook aan te denken om zo'n frees aan te schaffen.

blijf volgen he kan nog wat leren.

Gr
Dirk
 
Bedankt mensen voor de lovende commentaren.
Het engste naakt dat daar rond zal lopen is de aliën vrees ik. Sigourney zit al veilig in het dropship.

Nog een beetje verder gewerkt aan het platform aan de rechterkant van de liftkoker. De liftkoker is nog niet vastgelijmd omdat die van binnen moet gespoten worden.

attachment.jpg

De metalen roosters die boven de opening komen heb ik gemaakt van bierblikjes die ik gefreesd heb en vervolgens twee randjes aan geplooid.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Het engste naakt dat daar rond zal lopen is de aliën vrees ik. Sigourney zit al veilig in het dropship.

Spelbreker. :)

Mooi staaltje modelbouw/scratching dat je hier laat zien zene.
Je kan zo in Hollywood terecht op de afdeling special effects.
 
Mooi werk , maar je hebt nog een boel te doen , denk ik altans ?
 
Een rooster van bierblikje gemaakt, mooi zeg! Goed gevonden.

Fred
 
Lol hopelijk heb je niet teveel blikjes nodig of je hebt er nog een verslaving bij :D

Ik stel voor dat je de alien in het dropship stopt en Sigourny wat laat rondlopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan