Hoofdsponsor

Chevelle Prostreet [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehehehe zeer netjes dirk. schoon blinken ook zunne. ps nice filmke ook.....
 
Nu begrijp ik waarom je zei zet het geluid wat zachter hahahahaaaa jaja.Maar goed oke,schitterend maatje en strak afgewerkt.
 
Mooi resultaat dirk.
tis echt nen blinker.
 
Idd mind dacht ik al je snapt dus wat ik bedoel he lollol
 
Strak gespoten! Niet simpel lak spuiten zonder lopers, maar dit ziet er geweldig echt uit! Nice ;)

Grtz, Erwin.
 
Dat is zeer strak gespoten Dirk !!
 
Hoi hoi Vandaag kan ik niet zoveel doen arbeid roept :(
Toch vandaag nog wat motor onderdelen binnen gekregen het zijn de slangen en koppelingen (nog bedankt Jelle voor het adres van de site voor de koppelingen).
slenkop.jpg
P8050031.jpg
En de sluitingen voor de flipfront.
Kan ik weer even vooruit.

Gr
Dirk
 
Schitterend materiaal zeg,heb je meteen genoeg voor nog andere projecten he ;)Je wagen word subliem en is ie al op zich niet waar.:)
Patje.
 
Dat is hier inderdaad een mooie chevelle man,
prachtig werk
 
kan enkel beamen wat er hier al gezegd is. zeer strak gespoten en blinken dat die chevelle doet.
 
Geen probleem Dirk.
Zijn hier om elkaar te helpen hé.
 
Nou nou snip verkouden (het komt mijn oren uit :) ) toch wat kunnen doen.

Alvast de Chrome voorraam strip gemonteerd ik heb daar Bare metal voor gebruikt.
chroomstripfw1.jpg
chroomstripfw2.jpg
ik heb ook het dashboard gespoten maar de verf begon te bladderen :( weet niet wat er aan de hand was, maar denk dat het met silicone had te maken dus die ligt nu lekker te baderen in de ovenreiniger.
bbekleding.jpg
binnenbekleding gedaan met van die bekledings vlokken.
Ik heb gekozen voor binnenbekleding omdat ik een Prostreet bouw dus ook legaal op de openbare weg, in een Pro stock is de binnenbekleding en vloer meestal aluminium.
dit is de eerste keer dat ik vlokken gebruik voorals nog ziet het er goed uit de texture is lekker fijn.
Moet alleen wachten tot de ondergrond droog is dan kan ik het overtollige verwijderen.
Het geeft wel de nodige rommel een tip misschien is om dit op een schoon stuk papier te doen de rest wat er naast valt op het papier kun je zo makkelijk weer in het zakje terug doen.
Mocht je vlokken gaan gebruiken gebruik dan een stofmasker het is zeer fijn en ik weet niet wat het met je gezondheid doet dus voorkomen is beter dan genezen.

Gr
Dirk
 
zozo da ziet er echt wel schitterend uit maatje ,verzorg je goed he;)
 
zozo da ziet er echt wel schitterend uit maatje ,verzorg je goed he;)
Jaja vriend vrouwtje werkt en heeft een berg hete snoepjes en medicijnen achtergelaten bouwen word wel even minder vandaag maar dat geeft niet moet nog wat PE bestellen.
 
Oke dat klinkt al beter he,doe rustig an maatje.
 
Ziet er goed uit Dirk.
Ga je de kleine zijraampjes ook met BMF doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan