Hoofdsponsor

Bouwstrip: Alouette II -Belgian Air Force-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Nick,

Machtige foto's zeg!

Van enkele foto's zou je denken dat het hier om een echt toestel gaat.

Echt een schitterend toestel!





Droop
 
Nick,

zeer geslaagd en mooi vliegbeeld hou je A63 Ops dan kom ik kijken in Pottes
Je moet maar eens kijken om eens te vliegen op de huidige thuisbasis van de
A62 A61 en ..

( bestaan er ook drieblads Propellers voor model heli's??)

Nicootje zal je met open armen ontvangen.

Gts

Johan
 
:D muhahahahahhahahaha dit wil ik voor geen geld missen rofl :D:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Nick,

je blijft ons verbazen maat.

Schitterend, gewoonweg schitterend!!!
 
Hela Hola Hé...subiet no boterkoeken for you hé....hou er wel rekening mee dat er -18jarige op het forum zitten en dat dit aanleiding kan geven tot :):)

Schitterend gewoon
 
Volgens mij zit bij haar alles goed vast. Maareehhhh. Straks loopt hij een blauwtje. En heeft hij een mooi blauw oog. :P:P
 
Videocompilatie heliscramble Pottes

Afgelopen zondag stond de heliscramble in Pottes op het programma.
Een fotoverslagje van dit gebeuren heb ik gepost in het "beurzen - expo's - opendeurdagen en wedstrijdenforum.

Een toffe Nederlandse helikennis heeft van het gebeuren een mooie videocompilatie gemaakt waarin ondermeer de Alouette "in flight" te zien is.

Aangezien er vraag was naar een Alouette II - Belgian Air Force - filmke zet ik hier ook maar een linkje.

Pottes 2009 on Vimeo

Heligroeten,

Nick
 
WHOA...schitterend vliegbeeld je Alouette man. En ik kan begrijpen als je zegt dat een boom als achtergrond nogal storend is...
 
Ik probeer altijd mijn schepen zo te bouwen dat ze net echt lijken
Waar dat is jou ook gelukt met de helikopter mooi werk net echt 8)

Mvgr ron
 
Knap filmpje, heel leuk om te kijken én te luisteren naar de uw Alouette in vlucht ^^

Groeten, Pascal
 
Inderdaad een knap filmpje! Ik heb nog enkele van mijn favoriete helikopters gezien zoals de Bell 205 en 222.

De Alouette II vliegt heel stabiel.
 
Weerom thx voor alle wijze reacties...

@ liftmaster

een heli vliegt stabiel als:

- de onderdelen correct en degelijk zijn
- hij op alle vlakken perfect gebouwd is (de minste bouwfout wordt afgestraft)...
- hij 300% correct is afgesteld
- de piloot er stabiel mee vliegt

Wat we op modelvliegvelden dikwijls meemaken is, dat iemand een model strak en stabiel voorgevlogen ziet en dan reageert... da vliegt goe... ik wil er ook zo één. Maanden of jaren later is het dan zover en staat betrokkene met zijn toestel op het veld en het lukt niet... Meestal is er dan gezondigd tegen één, maar meestal tegen meerdere van mijn opgesomde tips...

Heligroeten,

Nick
 
He, dit is geen Happy ending zo.

Waar is het "En ze leefde nog lang en gelukkig?" ;)
 
Rik,

dit is geen happy end voor Joe omdat het geen echt einde is...

Het project is ten einde, maar het verhaal gaat verder...

Is een beetje gelijk in de Buck Danny albums :wub:


Heligroeten,

Nick
 
Hey Nick,

Hou die "Mopy" maar uit de buurt van Droop zijn John 'Blue Knight', want die Hornet piloten zijn "snelle" mannen. En bij zo'n blondje zijn ze er als de kippen euhhh hanen bij :laugh::laugh::laugh:

Groeten, Pascal "Wet Sellery"
 
Pascal, zwijg jongen... Mopy wil al persé kennis maken met Droop zijn John...:laugh::laugh::laugh:
Gelukkig zit Joe nu in een ander draadje en is hij zich van geen kwaad bewust...
 
Tijdens een schaalhelimeeting in het Franse Monchy Le Preux (nabij Arras) heeft er nog een brave ziel een filmke gemaakt van een vlucht met de Alouette.
Natuurlijk wil ik jullie ook dit linkje niet onthouden...

YouTube - Alouette II Belgian air force)

Heligroeten,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan