Hoofdsponsor

Bouwstrip: Alouette II -Belgian Air Force-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Proficiat man,

je hebt hier een pracht van een heli neergezet, daarnaast ook een fantastische strip opgetekend en iedereen in spanning weten te houden om toch maar steeds dit artikel opnieuw te komen lezen.

Ik hoop van u nog een nieuw bouwsel te mogen zien verschijnen op ons forum.
 
Hoezo gedaan ??? Damn, en wat met de verwikelingen tussen Joe en Barbie ??? En hoe is het uiteindelijk afgelopen met die gasten die destijds een van de bouwers wilden gijzelen in het bos ?

Laat je team maar gouw aan een nieuw projekt beginnen hoor, want zal m'n soap missen :wub:
 
ZEER GROTE PROFICIAT Nick

ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus
ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus

Er zijn geen woorden genoeg om dit te benadrukken. Niet alleen een prachtig model maar ook een prachtige bouwbeschrijving waar ik steke jaloers op ben het niet zelf uitgevonden te hebben.

Op naar de Agusta !!! zou ik zo zeggen alhoewel ik zo een Bell heli uit de M.A.S.H. serie ook wel zou zien zitten.
Nogmaals proficiat.

Erwin
 
:nowink: jaja...zelf gevlogen. Poseren op de foto ja en doen alsof ge vliegt terwijl buiten beeld Joe met de afstandsbediening aan het worstelen is :D

Schitterend dat je eht probleem hebt kunnen isoleren. Nog veel plezier met het vliegen en bedankt voor ons te laten meegnieten van een origineel en schitterend bouwverslag
 
Een pracht van een model en bouwverslag heb je hier neergezet Applaus

Het valt me nu pas op hoe groot het model is :ohmy:
 
Heel erg jammer dat deze strip tot een einde gekomen is :(.
Nu vlug aan een tweede deel beginnen, want het smaakt naar meer ;)

Zeer geslaagd als topic, en prachtig werk die jullie hier geleverd hebben (vooral Joe en co, foto's nemen is niet zo moeilijk hé Blue Bird... ;) )

Chapeau.

Grtz,
Beyond
 
een mooi einde voor een prachtig verslag, ik heb er van genoten om de bouw van zo dichtbij te volgen. maqar goed dat ze helidieven niet meer zijn tegen gekomen :D

de Allouette II is echt een pareltje geworden, kon zweren dat het een echt was :)
 
Dikke proficiat voor al het werk en voor de geslaagde vlucht!
Grtz
merlijn
 
Ja Nick jongen, :)

Dit is inderdaad een grote proficiat waard. ApplausApplausApplausApplausApplaus
Man, is dat een schoon heliding geworden. :$
Ik zou zeggen veel vlieggenot. :8
 
Prachtig gewoon om hem te zien vliegen.
En inderdaad jammer dat er een einde is aan deze bouwstrip.

Vele goede en veilige vlieguren toegewenst aan jou en de crew.

Mark
 
Proficiat met het zeer mooi behaalde resultaat.

We hebben allemaal genoten van je project en de manier waarop je het hebt beschreven hier op het forum in de vorm van een strip :D
Hopelijk start je snel met een nieuw project en kunnen we opnieuw genieten van uw kunnen, bedankt en proficiat.
 
Iedereen nog ne keer van harte bedankt voor de vele mega-wijze reacties.
'k Ben echt content dat jullie genoten hebben van dit bouwavontuur.
Te meer omdat ik hier in één van de rustiger regionen van dit forum en het modelbouwgebeuren zit, doet het mij een enorm plezier dat de bouwstrip zoveel forumleden en -bezoekerser regelmatig naar deze uithoek heeft gebracht.

Een nieuw groot project is nog niet voor morgen want het vliegseizoen is gestart en zal nu een groot deel van mijn vrije helitijd gaan opeisen.
Morgen vertrekken we met een hele ploeg schaalhelifreaks naar Duitsland waar we donderdag te gast zijn in Heildelberg en vervolgens zaterdag bij Vario in Gräfendorf voor de jaarlijkse Open Tag, het Vario-evenement bij uitstek.

Als nagerecht op de bouwstrip komt er hier natuurlijk een reportage over al het moois dat we in Duitsland te zien zullen krijgen en natuurlijk ook vliegprentjes van de Alouette en het team.

Verder ga ik tussen het (hopelijk) vele vliegen door enkele kleinere projectjes opstarten, waar ik hier later natuurlijk zal over berichten.


Heligroeten,

Nick
 
Nick; ge weet wat er wordt gezegd dan :

FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S

Veel plezier en voorzichtig met den Alouette :)
 
Schitterend dat het gelukt is om de storing te verhelpen. Wat een fantastisch mooie heli Nick -fck- ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus

Een filmpje in vlucht en met het geluid van de motor zou natuurlijk ook heel leuk zijn :wub:

Groeten, Pascal
 
Dat de heli nu goed vliegt doet mij echt goed.

Natuurlijk heel veel plezier met het bouwseizoen, ik hoop dat je daar hoge ogen zult scoren. Dit is toch een prachtig stukje techniek met een uitzonderlijk uiterlijk. Echte schaal modelbouw.

Natuurlijk wacht ik ook met smacht op de foto's. :P
 
Mooie omgeving :) en wat een prachtige foto's van de Alouette zeg :O

Zal wel een hele toffe ervaring geweest zijn denk ik ^^

Groeten, Pascal
 
Nu dat lijken toch foto's van het echte toestel. Nu zie je heel goed hoe ze er uit ziet.

Machtige plaatjes. :O echt net echt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan