Hoofdsponsor

Anders / onbekend AT-ST op stoom [wip]

2x laten vallen? Ik vind dat Uw madam U minstens een nieuwe bouwdoos moet betalen. :laugh::laugh:
 
heerlijk en verwering met blauwgroen is simpel en tezelfdertijd geniaal!
Ik zie er al Confederates naast lopen eigenlijk ...
oryon_csa%20cav%201863_db6030.jpg
 
Knappe bouw man en mooie verwering.
Enerzijds jammer van je kachelpijp maar anderzijds had je het ook gewoon zo kunnen laten als vorm van battledamage.
 
De scheidingspapieren liggen klaar :laugh:

Bedankt voor het lof mannen, dit is echt zo'n projectje waar bijna alles vanzelf in de plooi valt. Momenteel ben ik aan het menneke bezig en dat begint nu ook vorm te krijgen.

Wat de kachelpijp betreft, ik ben zelf ook niet zot van het huidige model. Het zou dus best wel eens kunnen dat er een andere op komt. Hangt van de goesting af :P
 
Je kunt ook je vrouw vragen welke ze mooier vind? :P:laugh::laugh:
 
Je kan het vrouwtje ook dubbelzijdig plakband geven dat ze om haar handen doe als ze in de buurt van je modellen komt :)
 
Sinds het "ongeval" hebben we een nieuwe afspraak. Ik berg alles de avond voor poetsdag op, zij gelukkig en ik gerust :)

De goesting was er op een avond toch en heb een nieuwe vuurvanger gemaakt. Iets minder fijn dan de vorige maar hierdoor wel een stuk steviger, nog niet wifeproof maar het komt in de buurt :laugh:

attachment.jpg

En nog een beetje verder met vuil gespeeld

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ook het menneke is klaar, geschilderd met vallejo air verfjes.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mooi geworden Tomas.
Kleur komt geweldig uit zo..
 
Ziet er goed uit,nu nog een mooi ondergrondje om het af te maken.
 
Hij is prachtig Tomas. Ook het figuurtje is zeer goed geslaagd.
Zoals Bert ook al aangaf, nu nog een mooie ondergrond en kan je terecht trots zijn op dit model.

Mark
 
Wow, erg mooi hoor, Steampunk is toch altijd iets speciaal hé.
 
Dank jullie voor het vele lof, ik ga er van blozen :$

Het is nu nog even wachten op updates, ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik de achter/ondergrond ga uitwerken. Het beeld zit al in mijn hoofd, enkel nog materiaal en een emmertje goesting bij elkaar zoeken. Voorlopig hou ik me nu even bezig met mijn Cylon. Die kan nog wel wat aandacht gebruiken, de sukkelaar :laugh:
 
ziet er zeer mooi uit , figuurtje past er goed bij
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan