Hoofdsponsor

1/24 VW Samba (Revell) [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
De velgen ja dat dus een reden waarom ik nooit voor resin zal kiezen.In de eerste plaats is giftig stof en het is zo broos.
Om nog te zwijgen van de omvang van mijn handen,die nijpen zulks tot stof. Wat die naden betreft graag wat meer info,zijn deze door jou ineen gezet of zo uit de mal gekomen???
 
De velgen ja dat dus een reden waarom ik nooit voor resin zal kiezen.In de eerste plaats is giftig stof en het is zo broos.

Beetje vreemde opmerking Doomwad. Deze velgen zullen waarschijnlijk niet van een fabrikant zijn dus recast (copy) en slecht gedaan wat ook wel aan de banden is te zien. Resin is inderdaad niet gezond maar als je met water werkt tijdens het zagen en schuren is er niets aan de hand en broos dat valt ook wel mee. BTW je lijm en verf zijn ook erg giftig ;)
 
Lol Ron ik heb het verkeerd ,bedoelde de banden,was te snel met mijn reactie dus :p.
 
Maak niet uit Doomwad kan gebeuren we zijn allemaal mensen en inderdaad die banden heel jammer dat ze zoiets durven te leveren.
 
Velgen en banden zijn van "renaissance" en hebben best een aardige duit gekost. Achteraf bezien had ik beter een bouwdoos van een Porsche gekocht om als donor te gebruiken. Eerst maar eens kijken of ik het nog kan rechtzetten op de een of andere manier.
 
Dan zal je eens contact met hun moeten opnemen Christof en wat foto's erbij waarschijnlijk krijg je dan een vervangend setje want hier is duidelijk toch wat mis gegaan.
 
Ja Christof niet twijfelen hoor , als ze iets verkopen moet het in orde zijn
Een dikke maand geleden heb ik problemen gehad met een inktpatroon die niet zo heel oud was printe geen rood meer even contact gehad de nodige voorbeelden en het patroon teruggestuurd heb dan gratis een nieuwe gekregen plus een klein flesje wijn als excuus
goed he ?
Ik denk nu niet dat ge hier een fleske wijn zal krijgen als ze het maar vervangen voor goede onderdeeltjes
marc
 
Ff melden dat het probleem netjes is opgelost, ik had contact opgenomen met domino's en zij hebben op hun beurt met renaissance contact gelegd.
Deze hebben mij vandaag een nieuw setje toegestuurd.
 
Schitterend gewoon. De banden leken echt nergens naar he.
 
Dat is mooi nieuws en ja er kan wel eens wat mis gaan met het maken maar het word nu netjes opgelost zo als het hoort :)
 
Dat is gewoon zo hoor met reniassance. zij maken mallen uit silicone.
Het probleem bij hun is dat ze te vaak veel te laat doorhebben dat hun mallen versleten zijn.
Maar die doen meestal niet moeilijk om een betere op te sturen. meestal maken ze nieuwere mallen dan.
Waar je bij andere resin fabrikanten dan soms einde productie hebt omdat de mal gewoon versleten is. of zelfs doen alsof hun neus bloed.

Zelfde met de banden, die worden bij hun gewoongecast in siliconen mallen. de kwaliteit van de grote fabrikanten ga je nooit hebben aangezien zij Aluminium mallen gebruiken.
 
Mooi werk aan dit busje!Benieuwd hoe hij gaat staan met de wielen.

groetjes,


Yannick
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan