Hoofdsponsor

1/700 USS NIMITZ schaal 1 :700...........[DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De inzet laat ik aan jou over.

Oei, dan moet ik eens goed gaan nadenken :k
Ik laat het je weten van zodra ik iets origineels heb bedacht.
Natuurlijk verwacht ik : rijlichten en grote lichten, richtingaanwijzers, stoplichten, achteruitrijlichten, mistlichten, en de nummerplaatverlichting niet vergeten hé :))
Wordt vervolgd
Pascal
 
Ik laat het je weten van zodra ik iets origineels heb bedacht.
Natuurlijk verwacht ik : rijlichten en grote lichten, richtingaanwijzers, stoplichten, achteruitrijlichten, mistlichten, en de nummerplaatverlichting niet vergeten hé
Wordt vervolgd

:|:|:|

En dat op de 2 vierkante mm. :|

En als dat nog gaat lukken ook wat dan??
 
Euuhh, als je dat op 2 vierkante mm kan maken, vrees ik dat ik je moet laten opnemen. Dergelijk gepriegel kan niet goed zijn voor je gezondheid ;P
Dan kan je eigenlijk net zo goed een vlooiencircus gaan scratchen :D :D

Voor de inzet : wat dacht je van een sixpack Tripel bier ? Zoiets als Leffe, Ter Dolen, Grimbergen ?
Groeten
Pascal
 
mwaoa, maar dan beperk ik mij tot statisch licht en geen knipperlichten, die horen er niet op. :k
 
Statisch licht ?? Daar hoort dus ook de nummerplaatverlichting bij ;P
Wat heb jij als inzet in gedachten ?

Groeten
Pascal
 
Lijkt mij het zelfde.

Met statisch bedoel ik zoals het op deze autokes hoort. Dus rijlichten voor (dit zijn twee lampen) en lichten achter (ook twee lampjes)

Meer verlichting hoort er niet op. Vandaar dat ik dit zo schreef. Kenteken plaatjes hebben deze niet. En mistlichten ook niet. En ook al geen knipperlichten. Dus vandaar dat ik deze niet kan uitvoeren.
 
Is prima hoor cute Als je alleen al 2 lichtjes voor en 2 achter kan maken, zou dat geweldig zijn :|
Vind je de inzet goed ?
Groeten
Pascal
 
Rik,

als je dan toch met glasvezel werkt en een lichtbron(nen) onderdek (rood en wit), dan zijn er misschien nog plaatsen waar je een draadje naartoe kan trekken. Positie lichten op de vliegtuigjes?? Verlichting landings en starbaan??
Ik zou gaan voor een sixpack ZERO (ben ook geen alcohol drinker).

Ben eens benieuwd hoever je gaat.

Succes

Johan
 
Rik, heb jij misschien een idee voor de inzet ?

Groeten
Pascal
 
Een idee laat ik helemaal aan jou over Pascal. Dan consentreer ik mij wel op de auto met de lampjes. :|

Maar goed. Om te laten zien dat het volgens mij allemaal wel gaat lukken, toch maar een paar plaatjes gemaakt.




1_SANY2138.jpg
Het lampje op maat maken.

1_SANY2137.jpg
Bijna zover.

1_SANY2140.jpg
Het lampje word ingebouwd in een nieuw autotje.

1_SANY2141.jpg

1_SANY2142.jpg
Gaatjes boren om het licht uit te laten komen.

1_SANY2143.jpg
Wieltjes er aan. Let wel het ziet er allemaal nogal rommelig uit hoor, maar dat werk ik straks wel bij. De verf is nu nogal streperig. Maar met een schuurpapiertje is dat straks zo verholpen.

1_SANY2144.jpg
En zwart schilderen voor het niet laten ontsnappen van het licht.

1_SANY2146.jpg
En dan natuurlijk een draadje er aan solderen zodat ik deze kan aansluiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Amai, zo een priegelwerk in niet aan mij besteed. Ik vind het knap dat je dit kan.
 
Uuuhhhh, Rik heb je wat te veel lijmdampen binnen gekregen, nog even en je hoeft dit jaar geen kerstboom te halen met al die lichtjes.:s

Mvg.
 
Lekker he die lijmdampen. :D

Maar goed om nu toch maar even te laten zien dat er licht uit komt. :k En ik jullie niet te lang in spanning wil laten zitten. Weer twee plaatjes.

1_SANY2147.jpg
Geschilderd op kleur, nog niet helemaal af.

1_SANY2148.jpg
En zo heeft hij ineens licht. Achter moeten er nog wat rode glaasjes aangebracht worden, hier vanmiddag even mee stoeien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jawadde !!!!

Rik, jij bent echt nog gekker dan ik had gedacht/verwacht, maar blijkbaar geeft het je veel inspiratie tot originele ideeën om dode dingen tot leven te brengen.

Petje af man!
 
En als je de autokes dan gemaakt heb moet je ze natuurlijk ook kwijt. Maar hoe? Ik heb besloten om er maar één te plaatsen, dit omdat ik nu op deze plaats het draadje boven het dek naar het eiland toe kan leiden onder een vliegtuigje door waardoor dit niet opvalt. Ik weet het. Maar ik heb het dek al dicht gelijmd en kan er dus niet meer bij om de draadjes te leiden en vast te zetten.

Maar goed. Één teveel gemaakt dus. Geeft niets doen wel weer iets mee in de toekomst. cute

1_SANY2187.jpg
Zoals beloofd de achterlichten.

1_SANY2188.jpg
Op het dek met de lampjes aan.

1_SANY2189.jpg
Ik blijf dit een machtig gezicht vinden.

1_SANY2191.jpg
De achterlichtjes.

1_SANY2192.jpg
En de kabels nu aan weerskanten er op en inmiddels zwart gemaakt.

Nu het een en ander bijwerken ivm het loshalen van het eiland. Dit was nodig om de auto van een stroombron te voorzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rik, Rik, Rik... wat moet ik daar nu op zeggen?

Dit is niet meer normaal, zeg. Gewoonweg fenomenaal!!


ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus
ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus

Droop (die véél bewondering heeft voor zo'n vakwerk).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan