Hoofdsponsor

1/35 U.S.Army Recovery tractor [DONE]

ik vind hem erg mooi geworden,net genoeg vervuild en geweatherd.
 
Machtig mooi werk weer Ron, mijn complimenten ;)
 
Knap en indrukwekkend resultaat
Je hebt hier iets moois neergezet
Paasgroetjes
Marc
 
Laatst bewerkt:
Mooi geworden, hopelijk zien we deze eens in het echt.
 
Dank jullie wel allemaal jongens voor de complimenten.
Was een leuke klus ook om te doen.
 
Hey,

Indd, ik ga akkoord met Beyond zijn mening, maar zoals je al aangaf, verkies je voor de opgedroogde moddertoestanden en ook dat is zeker niet slecht, integendeel... :) Roest is indd niet aan te bevelen nu omdat deze maar pas in dienst is, soms heb ik het wat moeilijk met het overdreven roestaspect die men wil aanbrengen bij sommige modellen.... ;) Lichte roest kan altijd, maar soms zie ik modellen die doorroest zijn, ik denk niet dat men daarmee rondrijdt, tenzij deze al geruime tijd out of service zijn....
Het is een zeer mooie bouw geworden en toch wel een serieuze afwisseling met hetgene je normaal bouwt. Je bent van alles markten thuis wat een goeie modelbouw moet zijn. :)
 
Hey,

Indd, ik ga akkoord met Beyond zijn mening, maar zoals je al aangaf, verkies je voor de opgedroogde moddertoestanden en ook dat is zeker niet slecht, integendeel... :) Roest is indd niet aan te bevelen nu omdat deze maar pas in dienst is, soms heb ik het wat moeilijk met het overdreven roestaspect die men wil aanbrengen bij sommige modellen.... ;) Lichte roest kan altijd, maar soms zie ik modellen die doorroest zijn, ik denk niet dat men daarmee rondrijdt, tenzij deze al geruime tijd out of service zijn....
Het is een zeer mooie bouw geworden en toch wel een serieuze afwisseling met hetgene je normaal bouwt. Je bent van alles markten thuis wat een goeie modelbouw moet zijn. :)

Dank je wel voor het uitgebreide mooie antwoord. Ik heb inderdaad bewust ervoor gekozen om naast de modder alleen lichte gebruikerssporen aan te brengen. je moet je kunnen inhouden met weatheren want teveel maakt je model niet mooier erop althans dat is mijn mening. Natte modder was ook mooi en droge ook dus heb ik maar een keuze gemaakt.
 
Prachtig eindresultaat..bewonderingswaardig werk geleverd..!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan