Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Titanic (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit.
Komt Leonardo Dicaprio er ook op?
 
Zet daar gewoon Rik op in het klein,Jelle, vind dat toch schoner ze hihihihi
 
Het komt goed he je Titanic Petra!Uiteraard aan het dek is er veel werk en vind ik persoonlijk ook het leukste voor schepen om te doen
 
Het komt goed he je Titanic Petra!Uiteraard aan het dek is er veel werk en vind ik persoonlijk ook het leukste voor schepen om te doen
Dank je Patje, vind ik zelf dus ook het leukste, al die prutsdingetjes er zo mooi mogelijk en netjes te krijgen, leuk werk is dat...
 
nog ff een hele kleine maar leuke update....

eerst ff het systeem van de lichtjes...

attachment.jpg

en nu het effect van hoe het er zou uitzien....

attachment.jpg

Met dank aan mijn ventje Rik...

Het bovendek zit nog niet vast, was gewoon om het effect te laten zien (zonder zou het niet zo mooi zijn en te fel licht zijn vanboven...)

tot de volgende...
 
Ja het licht is erg fel .Ik denk dat waneer het dek helemaal dicht zal zijn de sterkte ervan zal gereduceerd worden.Wat op zich dan een nog mooier effect zal geven he Petra,alleszins mijn complimenten.
 
Heel mooi hoor met die lichtjes, zeer zeker een meerwaarde, ik zie hem zo direckt al varen op de oceaan.

Grtz Bart.
 
Dank je Patje, maar alle eer aan Rik hé, hij heeft voor mijn verlichting gezorgd...
 
Ik denk zo bij me zelf het is de bouwer die eer toekomt,maar in samenwerking met Rik uiteraard he.Het word schitterend.
 
Dank je Bart... ja hé, met wat fantasie zie je haar zo varen...
 
knap hoor petra met die verlichting erin! nu nog wat rook he ;) :D
 
Petra, schitterend als de lampjes branden, zeker een meerwaarde aan je schip, de titanic komt weer in de bioscoop in 3d geloof ik, mischien een tip om te gaan kijken.
 
Zo'n topic geeft je toch enorm veel zin om terug de film te gaan zien. Ziet er goed uit Petra!!
 
Mooi zo met de verlichting Petra ( en Rik natuurlijk ;) )

Fred
 
Zeer mooi effect met die verlichting. Dit wordt een topper!!

Je bureaulamp mag er ook zijn. 'k Heb namelijk juist dezelfde ;););)

Grtz,
Joost
 
de eerste schouw is bevestigd en verankerd...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

op naar de volgende drie...gaat redelijk makkelijk hoor...de eerste was op een uurtje klaar, met wachten, tot de lijm droog was, erbij....

tot de volgende
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan