Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Titanic (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij ziet er nu al prachtig uit, ben benieuwd volgend weekend.
 
Prachtig, klopt het dat er één schouwtje half dicht is? 'K wil niet muggezifften hoor want ik zie ze zo nog steeds de oceaan op gaan.;)

Grtz Bart.
 
Prachtig, klopt het dat er één schouwtje half dicht is? 'K wil niet muggezifften hoor want ik zie ze zo nog steeds de oceaan op gaan.;)

Grtz Bart.

Inderdaad Bart, de laatste schouw is half dicht...waarom? heb er geen flauw benul van hihihihi... staat ook zo in de BB dus heb het ook zo gedaan...trouwens bedankt voor het compliment...
 
zag titanic staan op het begin sherm van het forum,en uit nieuwsgierigheid eens op de link geklikt.

Moet zeggen,je hebt tot nu toe echt mooi werk geleverd.Denk niet dat ik zo'n engelengeduld zou hebben.Benieuwd naar het eindproduct van de titanic.

Ps toevallig al een ijsschots nagemaakt ook :p
 
De viere schouw is een dummy die dienst deed als verluchtingsschacht voor keuken en machine kamers.Omwille van de lengte kwamen ze tot de conclusie dt de open ruimte voor de afbouw niet erg mooi was en men bouwde een vierde schouw. dat is eigenlijk de reden waarom een van de vier half dicht is .
 
De laatste schoorsteen van de Titanic was niet bedoeld als uitlaat voor de motoren, die deed dienst als ontluchting voor diverse ruimtes.
Vandaar dat deze schoorsteen ook niet zo open was als de voorste drie.
 
Zeer mooie vorderingen Petra. Nu nog een filmpje van de verlichtingseffecten zodat we die ook kunnen bewonderen.
 
Okee, vandaar dus dat de schouw half dicht is. Ik heb niets gezegd.:wall:
Niet te min ze blijft toch mooi.

Grtz Bart.
 
Zo, dat weten we dus ook weer se van die half open schoorsteen....nooit te oud om te leren....hihihihihi

in ieder geval bedankt voor de complimentjes mannen, dit weekend ga ik de laatste hand leggen aan deze dame en dan komen de eindfoto en het filmpje...(allé, als dat in mijn eindverslag erbij mag toch?...)
 
De titanic is volledig af, moet alleen nog foto's en het filmpje maken...dus nog even geduld....
 
De foto's komen nog wel mannen, het foto toestel is aan het opladen.
 
mooi werk petra , ben zeer benieuwd naar het eind resultaat
 
Zo, hier zijn ze dan: de eindfoto's (niet van een proffessional hé), heb er zowel binnen als buiten wat getrokken... Het filmpje laat nog ff op zich wachten tot Rik thuis is...dat komt later deze middag nog...
Here we go....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en zo staat ze te pronken in de vitrinekast

attachment.jpg

deze is mij zo goed bevallen dat ik binnen enkele maanden een ander cruiseschip ga bouwen....weet al wel welke maar ga het nog ff een verrassing houden...

groetjes
Petra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan