Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Titanic (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben hier ook maar eens komen kijken, enne dat ziet er geen RAMP uit maar een ROMP...lol

Voor figuurtjes moet je hier eens kijken:
http://www.modelwarships.com/reviews/misc/l-arsenal/350-figures/figures.html
Hier te koop:
http://www.larsenal.com/GB/index.php

Voor de prijs moet je het niet laten, denk ik.

Bedankt voor de link Koekie, De prijs valt mee van de figuurtjes,en zou ze héél graag erbij doen, alleen de verzendingskosten zijn bijna 20 euro, vind ik wat veel geld, dus nog ff over nadenken...
 
Voila, de verlichting vanonder in het schip is een feit...

Eerst ff wat fotokes van den electriek...
De leds...
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

De electrische draden...
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

De electronica: Eerst lichten al de ledjes op, Met een tijd random wel max 16 seconden..Dan gaat led per led uit, met een tijd ook random bepaald... dit werkt alles met een IC, zelf geprogrammeerd...IC is dat rechthoekig zwart blokje...
attachment.jpg

Na de foto's komt er een filmpje (zijn we nu nog aan het inladen op Youtube)

Zo ziet mijn Titanic er op dit moment uit...
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

Nog ff geduld voor het filmpje...

groetjes
Petra
 
Woow, Petra, dat ziet er al indrukwekend uit hoor. Ben benieuwd naar het filmpje.
 
Mooi werk Petra , dat heeft wat die verlichting met dit type boot .
 
....................................... zeer knap sdfkkjskng
Voor al uw verlichtingswerken moet ge bij Rik en Petra zijn.:P
 
zeer mooi gelukt
is toch een meerwaarde aan deze kit
ga zo door petra
 
Dank je wel bubblegum...inderdaad, zo'n boot vraagt erom hé...en in de bovenste delen komt ook nog verlichting, dus nog niet gedaan ....

Inderdaad Jelle, tis Dankzij Rik ze, want ik heb er ook geen verstand van hihihi...
 
Petra,
Die verlichting ziet er heel knap uit.
Zag ik nou dat je ze per led aan kunt zetten ?
 
Inderdaad, dat gaat automatisch Mind 9... Met dat IC-tje die Rik heeft geprogrammeerd gaat dat allemaal automatisch...
 
ja das wel knap dat ze zo random aan en uit gaan . het gaat erg mooi worden petra 8)
 
Mooi gedaan met de aan en uitgaande verlichting.
 
Petra, hoe ga je deze titanic uiteindelijk voorstellen? In een dio of op een voetsteuntje?
 
denk op een voetsteun christophe...Gewoon omdat ik denk dat ik anders tijd tekort ga komen, als ik er nog een dio moet van maken...
 
Amazone en Bert, dank je wel hoor... morgen gewoon verder bouwen se...
 
Zeer mooi gespoten hoor, ben blij dat het zo goed gaat, je kan er toch wel mooie dingen mee doen he met de airbrush ;)
Blijven we volgen.
 
Schitterend petra, dat licht, dat doet hel veel met je boot.
 
Prachtig gedaan.....zowel het spuitwerk als die lichtjes. Blijf volgen.....
 
tja, het heeft wel wat die lichtjes, prachtig + het feit dat niet de ganse tijd het volledige schip verlicht is maakt het nog echter, mooi gedaan Rik, ere aan wie ere toekomt. Voor de rest, "keep up the good work" Petra!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan