Hoofdsponsor

1/35 The boy`s are back in town [!]

Knap resultaat man.
Worden echt drijvende (vliegende) wrakken van topkwaliteit.
 
Bedankt mannen maar.....................
Ondertussen lig hij lekker te badderen in een sopje om de verf te verwijderen.
Het is moeilijk te omschrijven aar ik had er geen goed gevoel bij hoe hij er nu bij staat of beter gezegd lig :)
Ik weet niet wat het is maar het totaal plaatje klopt niet bij mij dus start ik gewoon weer van voren af aan want het moet wel naar mijn zin zijn.
 
sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng
Wat zeg je daar?
Je hebt wel gelijk.
Als het niet naar je zin is moet je herbeginnen, het is per slot jouw model.
 
zag er een mooi begin uit. Was wel in de veronderstelling dat er meerdere kleuren op de romp gingen komen.
 
Ik vond de kleuren juist heel mooi. Die roestplaten waren erg goed gelukt, en dan de combinatie met die vrolijk gekleurde stuurhut die de juiste verwering had... Ik vind het dus spijtig dat je de verf verwijdert.

Maar... ik ben benieuwd wat het nu wordt. Het getuigt in ieder geval van grote moed om te beslissen om de verf die er goed op zat, toch af te halen om er iets beters van te maken. Dat betekent ook dat je denkt er iets nog mooiers van te maken, toch?

Ik volg met spanning wat dit wordt...
 
Ja Ron... Het is nu éénmaal een gekend gegeven dat het plaatje nog altijd voor de bouwer moet kloppen.
Is dat niet het geval gaat hij er altijd een slecht gevoel aan overhouden.
Ook ik vind het jammer dat je zijn kleurenjasje hebt verwijdert, maar jij bent de bouwer, dus...
Succes bij de herkansing.

Mark
 
vind deze steampunk modellen leuk om te zien

mooie vorderingen ,ron
 
Soms is het echt geen slecht idee om van tevoren af weer te beginnen Ron,veel succes hier mee
 
ach ik ken dat gevoel, je voelt je niet goed in je vel en dan begin je gewoon opnieuw :unsure:
maar blijf dat hier wel volgen want ik ben zot van verweringen !!!!!:P


grt Nicolas
 
Als je er wat aan ziet en voor je gevoel is het niet goed, gewoon opnieuw beginnen. Mijn ervaring is dat dit toch altijd wat blijft vreten aan je. Dus veel succes met een nieuwe poging, Ron.
 
zag er een mooi begin uit. Was wel in de veronderstelling dat er meerdere kleuren op de romp gingen komen.

Die zaten er ook al op Silenoz toen ik het besluit nam om toch maar alles te verwijderen voor een nieuwe start :(

Ik denk zelf dat ik me stoorde dat de effecten te grof waren dus even bedenken hoe ik het nu gaat aanpakken, ondertussen is het meeste al van de verf ontdaan op de hull na die nu lekker in een sopje lig te drijven :tongue::laugh:
 
HA... je vindt het spuiten en verweren gewoon veel te leuk...
je doet het expres zodat je 't nóg 'ns kan doen.:laugh:

Je hebt nu in ieder geval een mooie testrun gehad.

ik zou zeggen : veel plezier met de 2e ronde ;)
 
HA... je vindt het spuiten en verweren gewoon veel te leuk...
je doet het expres zodat je 't nóg 'ns kan doen.:laugh:
Je zou het haast beginnen denken hé Peter, dat ie het expres doet.:8
Maar de ondervinding leert dat zijn spuitwerken steeds beter terug komen de tweede (of derde:D) keer...
Denk niet dat hierna,
van de verf ontdaan op de hull na die nu lekker in een sopje lig te drijven
die hull lang gaat drijven met al die roest...:P

Mark
 
HA... je vindt het spuiten en verweren gewoon veel te leuk...
je doet het expres zodat je 't nóg 'ns kan doen.:)

Sstil nou Peter je moet niet alles veraden :ohmy:
Ik hoop van de week aan de tweede ronde te beginnen.........hoop ik
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan