Hoofdsponsor

1/35 The boy`s are back in town [!]

Gezien de "vis" gaat hier ook weer iets moois van komen denk ik zomaar.
Zijn wel heel bijzondere kitjes hoor Ron.

Fred
 
Effe gaan luisteren bij de kids hier,de film die ik bedoelde was van 2007 Stardust met Robert Diniro , en Dokter snuggles zou een Ruimte plofplof hebben,
maar het figuurtje vergeleek ik met de rare Snake man in een Madmax film,
gelijk dus helemaal niet op je project ,maar..... de verbeelding ... is er al.
succes nog ik blijf volgen.
 
Thnx mannen :$

Swaken de bedoeling is dat ze beide in een diorama komen lijkt me wel gezellig voor ze :laugh:;)
Wat de kwaliteit van het houten dek betreft geen idee heb er nog niet echt goed naar gekeken.

Caretaker ik kon die site al maar daar staan inderdaad erg leuke dingen tussen.
 
Heel apart Ron, nog nooit iets dergelijks gezien. Ik ben heel benieuwd naar de dio.
 
Laatst bewerkt:
Schuif eens op jongens, ik kom er bij zitten want dergelijke rare dingen vind ik wel heel speciaal.
veel succes met de bouw Ron.
 
Thnx mannen.

Er is al een zeer kleine start gemaakt, ik heb al wat kleine resin blikjes verwijderd, nu een paar onderdelen nat schuren en ik ben los :-)
Geen foto's vanwege niet echt interessant maar die volgen binnenkort wel dus nog even geduld.
 
Ik zit zoals een klein kind ongeduldig op en neer te wippen :)
 
Op een wipkip Tomas :-)

Vandaag even de eerste werkjes gedaan.
Een dryfit van het stuurhuis met dak en voor de passing in het dek en past zomaar zonder problemen.
Wat onderdelen van het overtollige resin ontdaan en gelukkig zit er niet echt veel op, dus twee keer met een waterproofje erlangs en schoon waren ze. (niet op de foto)
De hull,, daar zit iets putty werk aan op een plek waar een casting block zat, alle panel lines dieper gemaakt en ik zag dat er hier en daar nog wel wat klinknageltjes vervangen konden worden, en voor de rest alles een beetje nat geschuurd zodat het strak is. (ook nog niet vastgelegd op de foto)

Op de foto staat een onderdeel met een rood teken deze moet ik opnieuw maken, door de dikte van het onderdeel is deze niet recht te krijgen met heet water, nu is het net een plat gereden banaan.

DSC_9205.jpg

DSC_9203.jpg
 
Mooi vervolg op de vis... waar vind jij in godsnaam al die maffe modellen? :laugh:
 
Maffe modellen :laugh: Nou daar liep ik een jaar geleden of zo tegenaan tijdens het nutteloze rond surfen op het wereld wijde web en ben daar blijven hangen en koop af en toe zo`n maf model daar als ik het leuk vind.
 
Maffe modellen :laugh: Nou daar liep ik een jaar geleden of zo tegenaan tijdens het nutteloze rond surfen op het wereld wijde web en ben daar blijven hangen en koop af en toe zo`n maf model daar als ik het leuk vind.
Tja leuk zijn ze zeker, niet dat ik meteen ook zo'n dingen ga kopen maar ik vind het wel leuke spullen... enfin, je hebt er een volger bij en ik ben (alweer) benieuwd naar het resultaat van je plak- en verfwerk. :P
 
Ondertussen hier ook weer een stapje verder.
Ik heb een paar onderdelen opnieuw gemaakt omdat er meer tijd in gaat zitten om ze recht en strak te krijgen en wat is er leuker dan met wat plastic te rommelen :-)

DSC_9246.jpg

DSC_9248.jpg

DSC_9250.jpg

DSC_9249.jpg

Hier heb ik een katrol/wiel vervangen door een koperen exemplaar, dat is net strakker.
DSC_9247.jpg

Op het stuurhuis heb ik enkelen klinknagels vervangen omdat deze bijna niet meer aanwezig waren, en op dak enkelen gaatjes dieper geboort zodat ze later als alles in de verf staat beter zichtbaar zijn.
DSC_9252.jpg

DSC_9253.jpg
 
Gisteren en vandaag een paar uurtjes met verf gespeeld en de binnenkant van het stuurhuis gereed gemaakt.

DSC_9255.jpg

DSC_9256.jpg

En wat je zie hier van terug....... zeer weinig, vandaar mijn afkeer van binnenkanten je steek er veel tijd in en je ziet er niets van terug :evil:
DSC_9257.jpg
 
Mooi Ron,
zou ook wel eens zo een aparte kit willen maken.
 
"En wat je zie hier van terug....... zeer weinig, vandaar mijn afkeer van binnenkanten je steek er veel tijd in en je ziet er niets van terug"
Idd, dat probleem heb ik ook altijd met gesloten cabines van trucks, je moet ze altijd eerst verven of je kan er niet meer bij en dat remt het bouwen af, maar ja... een noodzakelijk kwaad zeker? :wacko:
 
Bedankt mannen en inderdaad dat schilderen is een noodzakelijk kwaad :-(

Iets betere foto`s

DSC_9262.jpg

DSC_9261.jpg

DSC_9259.jpg
 
Mooie schilderwerken, verwering misschien een beetje zwaar aangezet, maar als je er weinig van terug ziet mag dit wel...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan