Hoofdsponsor

1/35 The boy`s are back in town [!]

Als je het niet doet erger je jezelf daar weer aan.....is nooit goed dus;):laugh:

Fred
 
Mooie vorderingen Ron !!! , deze kit is zeer geschikt zover ik het kan zien in twee maatjes groter
 
Inderdaad, zou uitstekend passen in de reeks van Storm, jammer dat deze niet meer gemaakt worden anders stonden ze hier al in mijn Storm-collectie, maar ja, als de tekenaar overleden is kan ie niet meer tekenen é.
Prachtexemplaar Ron dat je hier zal maken
 
Heel even off topic, maar

in mijn Storm-collectie

Wat houd deze in ? ik heb alle strips maar ben eigenlijk ook aan het uitkijken naar figuurtjes van Storm, Roodhaar of Nomad ... bestaan deze?
 
Schitterend werk Ron.
Pas als je de binnenkant niet afwerkt zie je het pas :) en anders zien wij het wel....
 
@loxx665 : dat houd de ganse stripreeks in van gaande van nr 0 ,commandant Grek t.e.m. nr21 , De Genesis-Formule . Alsook nr 1 , 2 en 3 uit de serie "Kronieken van de tussentijd" van Storm

Intussen een muziekske opgezocht om te spelen tijdens het bouwen Ron
http://www.youtube.com/watch?v=quyB8PMTD3o
Toen ik de titel van je topic zag dacht ik direct aan deze song ;)
 
Origineel project Ron, en dan ook nog eens de beide luchtschepen.

Zal mooi worden in een dio, ga je de schepen op doorzichtige staafjes monteren of ophangen ?
 
Thnx mannen.

Fred ik had me het er makkelijk vanaf kunnen brengen door alles simpel een kleurtje geven, maar ja dat kan ik nou ook weer niet he :angry: dus maar even aangepakt die binnenkant.

Bubblegum, twee keer zo groot dat word wel een aardig formaat hoor maar wel mooi uiteraard.

Famo, inderdaad een passend muziekje van die gasten :)

Pascal die transparante buisjes had ik ook al aan gedacht maar ben bang dat die snel hun eigenschappen verliezen maar hou het nog wel in gedachte als mijn anderen idee niet uitvoerbaar is ;)
 
Weer wat in de primer gezet vandaag zodat dit een paar dagen goed kan uitharden, het is Vallejo primer vandaar dat ik meestal een paar dagen droog tijd aanhoud voor een goede hechting.

DSC_9266.jpg
 
Eindelijk de basis gespoten in diversen roest tinten, nu nog een laag vernis erover en het feest kan gaan beginnen.

DSC_9287.jpg

DSC_9288.jpg

DSC_9289.jpg
 
Dat zijn mooie spuitwerken Ron.
 
:wow::O Dat ziet er weer mooi uit Ron.
Je weet nog steeds hoe je de airbrush moet hanteren. Knappe spuitwerken.
En de pret moet nu nog gaan beginnen...

Mark
 
Bedankt mannen.

Ik heb alles maar een roest tint gegeven omdat ik er nog niet helemaal uit ben in welke mate en welke onderdelen het roest moet terug komen.
Is best wel moeilijk welke kant ik nu precies op wil maar dat heb ik altijd al gehad met modelbouw.
 
Is best wel moeilijk welke kant ik nu precies op wil maar dat heb ik altijd al gehad met modelbouw.
Is dat niet één van de eeuwige dilemma's bij onze hobby Ron ?
Het ene moment zie je het zo, terwijl je soms een minuut later het helemaal anders ziet...

Mark
 
Zo eindelijk een stapje verder, de basis na de haarlak.
Nu alles even laten drogen en morgen een laagje vernis erop voor de verdere behandelingen.

DSC_9307.jpg

DSC_9308.jpg
 
Gaat helemaal goed komen Ron. Mooie vorderingen in de schilderwerken.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Ik moet mss eens vaker verder kijken dan de rubriek pantservoertuigen. (Lukt me toch nooit :-) )
Echt een leuk project en mooie vorderingen!
 
Thnx heren.

Philipson, er is echt meer dan alleen panzers hoor op modelbouw gebied en alle takken van de hobby hebben weer leuke trucjes die je op je eigen modellen weer kan toepassen
 
Ah prachtig gedaan weer die verweerde materie Ron !
Kannie wachten op meer updates ;)

carry on boy..
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan