Hoofdsponsor

1/35 The boy`s are back in town [!]

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.301
Daar ik vanmiddag vast was gelopen met mijn andere modellen heb ik vast wat voorbereidend werk gedaan voor een nieuw dio.
Deze twee boy`s worden tussendoor schoongemaakt van restandjes resin en dan volgen gelijk ook wat meer detail foto`s van de onderdelen.

De kits zijn gemaakt van resin en bijgesloten is wat PE werk en decals, bij de Waldo zit een laser cut houten dek.

Remora
DSC_9184.jpg

DSC_9182.jpg

DSC_9180.jpg

DSC_9190.jpg

DSC_9191.jpg

DSC_9192.jpg

DSC_9193.jpg

DSC_9194.jpg

Waldo
DSC_9185.jpg

DSC_9183.jpg

DSC_9181.jpg

DSC_9186.jpg

DSC_9187.jpg

DSC_9188.jpg

DSC_9189.jpg

En een werkstand gemaakt.
DSC_9179.jpg
 
Hey dat doet me ergens aandenken,ooit eens een film gezien. weer zo iets specials.
 
He Ron....weer prachtige kitjes...en zeg maar specialekes...toppie man.......;);););)
 
Mooie kitjes.
Hier kan je je lekker op uitleven met kleuren en verweren.
 
Supergave kits....hier kun je lekker op los gaan.

Dacht ook een film, zoiets als Waterworld, maar kan het ook niet vinden.
 
Bedankt mannen.

Inderdaad wat bouwen betreft zal het wel meevallen (hoop ik) dus lekker uitleven met verf :D
Wat die film betreft, zal niet snel weten waar zulke schuiten in voorkomen maar Waterworld zal ik ook als eerste aan denken.
 
De grote schuit komt mij ook erg bekend voor uit een film.
Dacht eerst The Fifth Element maar twijfel hierover. EDIT>.. Inderdaad.. Alleen is het fragment een beetje kort.. Je ziet hem niet wegvaren..

http://www.youtube.com/watch?v=UjLO_CrZRmM

Hoofdrolspeler die uit het raam op de 138e (Erg hoog in ieder geval..) verdieping een bakje noodles bestelde.
 
Laatst bewerkt:
nog nooit van mijn leven zo iets gezien echt iets apart .

gr dirk d
 
Dit is inderdaad appart, en doet mij ook denken aan een film, maar eerder een familiefilm, namelijk The golden compass. Daar komen ook rare vliegende tuigen in voor...

Nu, als je deze afwerkt als je visje, dan zal het zeker de moeite lonen om te volgen (ook al is dit mijn ding niet ;) )
 
Aparte kit en veel parts , lijkt wel uit een serie , ben benieuwd .
 
Dat zijn weer twee pareltjes die je daar in handen hebt Ron.
Als mijn stash al niet zo groot was, zou ik durven overwegen om ze er nog bij aan toe te voegen.
Ik kan al bijna niet wachten op het vervolg van de werkzaamheden...

Mark
 
Thnx mannen.

Ik ben even aan het speuren geweest maar deze schepen zijn niet afgeleid vanuit een film, er zullen ongetwijfeld enkelen details overeen komen denk ik.

lox665 die Red Star heb ik hier ook liggen voor een later tijdstip om te bouwen.
 
de modellen zijn inderdaad eigen ontwerp en ontworpen door de schot Ian McQue (http://mcqueconcept.blogspot.nl/)
hoewel ie een vrij eigen stijl heeft put ie regelmatig inspiratie uit werk van don lawrence en de scheepjes van ron hebben daarom waarschijnlijk wat weg van de vliegende schepen uit de "storm" serie..

ik heb ze een tijdje in m'n shopping cart gehad maar wegens heel veel geld uiteindelijk daar gelaten maar afhankelijk van wat jij d'r van breit zal ik misschine toch ook maar eens wat in gaan kopen... :wink:

bring it on!
 
We gaan ons best doen Grendel ;) en inderdaad goedkoop is anders en het is en blijf wat de gek er voor over heeft, en ik ben nu eenmaal gek :8

Nu je de stripreeks Storm aanhaalt inderdaad daar hadden ze ook soortgelijke schepen, stom dat ik daar niet ben opgekomen omdatik wel een fan ben van die reeks.
 
Storm, ik heb er alle strips hier van liggen en ben nu aan het zoeken naar die van Trigie :D

Maar het zijn ook geen massaproductie kits, en het zijn ook eigen ontwerpen en heel creatief dus dan mag het al wat meer kosten :)
 
man , dat zijn weer pareltjes .
dat zijn modelletjes die ik ook graag zie , zo van die specialekes .:P
ga ze op de voet volgen.

grt Nicolas
 
Maar het zijn ook geen massaproductie kits, en het zijn ook eigen ontwerpen en heel creatief dus dan mag het al wat meer kosten :)

Inderdaad je heb helemaal gelijk, ik bekijk het zo als je een Dragon kit koop en dan ook nog wat aftermarked spul zoals tracks PE loop dan schiet je qua prijs al aardig in de richting van dit soort kitjes .
 
Hey,

Knappe stukken en indd , raar.
Niettemin, zullen dat in je handen gewoon knappe dingen worden waarbij je kan wegdromen naar werelden uit onze fantasie.
Gaan je beiden in hetzelfde diorama zetten, omdat sprak van voorbereiding op een diorama ??
Hoe is de houtstructuur van het dek, het zullen die details zijn die het oog zullen trekken... ;)
Ik volg je Ron :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan