Hoofdsponsor

1/35 Steyr Rso [!]

Het interieur is bijna kaar, eigenlijk toch wel handig dat slecht weer zo komen we toch nog eens aan modelbouw toe :laugh::laugh:

92.jpg
091.jpg
090.jpg
089.jpg

Cheers,
André
 
Hier heb je een goed punt André met het goede weer heb ik alleen maar tijd gehad om eens goed te BBQ en is het bouwen naar de achtergrond verschoven...;)

Wederom een schitterende update zet je hier neer en zeer leerzaam...;)
 
André als ik dit zo bekijk dan denk ik dat ik dit niet zou kunnen.Lijkt me ook niet echt makkelijk om dergelijke onderdelen in messing of zo te gaan maken.Mijn complimenten alvast.
 
André als ik dit zo bekijk dan denk ik dat ik dit niet zou kunnen.Lijkt me ook niet echt makkelijk om dergelijke onderdelen in messing of zo te gaan maken.Mijn complimenten alvast.

Zoals doomwad zegt ,zekers de complimenten,wat jij bouwt met die PE-onderdeeltjes in messing zal ik me niet aan wagen,klasse hoor!
Want ,zo iets vergt kennis en geduld,die bij jou volledig tot zijn recht komt. ;)
Telkens is het puur genieten André, als jij de kunst der modelbouw aantoont via je updates/foto's

groetjes Filip
 
Als ik dit zie dan valt mijn mond terug open. Strakke bouw.
Ik heb hier nog een sherman staan met een heleboel PE. Ik zie het gewoon niet echt zitten, wat is de truc om die zo mooi te krijgen en hoe zetten jullie dit zo mooi op het voertuig.
Ik gebruik normaal secondenlijm.

Grtz Bart.
 
@ Danny niks zo lekker als een goede smiley_barbacoa.gif

@ Doomwad het is wel niet allemaal zelf gemaakt ik gebruik ook een pe setje

@ Thanks Jens ;)

@ Inderdaad Filip geduld heb je er zeker voor nodig maar met een beetje geduld kan iedereen dit.

@ Bart een echte truc heb ik niet gewoon een beetje geduld helpt wel ;)
De lijm die ik gebruik is er van patex
38141jpg_2.jpg
die ik voorzichtig aan breng met een koperdraadje
DSC_0004-1.jpg

Cheers,
André
 
Meer dan een sjiek interieur, André!
 
hey andre
zietver weer knap uit zunne
grten jurgen
 
Zeg André, die secondenlijm, is dat van die gel? Of is deze ook liquide??
 
Bedankt Jurgen ;)

Nee het is geen gel Beyond!

Cheers,
André
 
Zo'n mooi interieur , ze zullen eerst hun voeten mogen vegen......
 
Weer voor in de boekskes, topwerk, dat interieur gaat weer uitblinken.
 
@ Peter ik zal er nog een matje bij leggen :laugh:

@ Guy nog even afwachten of hij gaat uitblinken ;)

Cheers,
André
 
zou je deze wel verven dree,............
 
Zo, het ziet er heel goed uit, fijne details en zo langzamerhand schreeuwt het om verf .... al zijn de details zo ook mooi ;)
Veel plezier!
Gr Johanna
 
@ Yvan, misschien dat hij zo wel eens mee gaat voor op de wedstrijd maar normaal kom er een kleertje op ;)

@ Johanna hij zal nog even verder moeten schreeuwen want er is toch nog wel wat werk aan!

Cheers,
André
 
Hoi

Hier zijn we nog eens met een kleine update van onze ouwe rakker :laugh:
Ondertussen is de laadbak volledig afgebouwd en kunnen we beginnen met de laatste details van de cabine.
De drie groenen stukken zijn de enige die nog overschieten van de kit.


100.jpg
101.jpg
104.jpg
103.jpg
099.jpg
102.jpg
105.jpg

Cheers,
André
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan