Hoofdsponsor

1/35 Steyr Rso [!]

Ziet er prachtich uit! Goed gevonden met die steunen. Moet zeker gekunnen hebben op het einde van de oorlog, toen zag je alle combinaties! Ik heb nog foto's van de 'rauperschlepper ost' RSO-03 die ik vorig jaar gezien heb in Diekirch, als je intresse hebt? T'is maar voor de kleine details ofzo... ;)

Grtz, Erwin.
 
Dag André, een hele verbetering deze nieuwe steunen.

Dit is tenminste German made, de vorige leken eerder Asian made.

Prachtig werk, blijf dit met veel belangstelling volgen.

Groeten Rik
 
prachtig extra detail en dat geeft je model een opwaardering.
Goed en degelijk scratch werk
 
Hey,

Indd, iksluit me aan bij de vorige commentaren, een grote verbetering ten opzichte van je vorige steunen, prachtig met die kleine kettingen eraan.
 
@ Ron, nee aangezien dat ik van achter geen of zeer weinig plaats heb ga ik het bij de voorste twee houden.

@ Guy, zo zie je maar van alles maken ze tegenwoordig eerst een prototype eer het in productie gaat ;)

@ Erwin, daar hebben we zeker interesse voor zeker als er kleine details opstaan.

@ Rik, inderdaad oer stevig "made in Germany" :laugh:

@ Peter, thanks man ;)

@ Swaken, ja de ketting heb ik eens gekocht op een beurs en ik de boer heb het merk weg gegooid handig hé :angry:

Cheers,
André
 
@ Swaken, ja de ketting heb ik eens gekocht op een beurs en ik de boer heb het merk weg gegooid handig hé :angry:

Cheers,
André

Dag André,

Ik heb je deze vraag al eens eerder gesteld. Intussen heb ik kettinkjes gekocht van Joefix. Ze bestaan in verschillende groottes van schakels, de mijne zijn 10/cm. Dit zijn de fijnste, de andere grootttes waren niet op voorraad (6/cm en 8/cm) bij Domino.

Groeten Rik
 
Hoi Rik dat is goed voor te weten dat Joefix deze ook heeft ;)

Cheers,
André
 
hey andre
dat ziet er weer goed,geeft er echt iets extra aan en heel ferm gemaakt die steunen
grten jurgen
 
Hoi André, de steunen geven een extra uitstraling en ter velde bedacht men vast van alles waar we lang niet alles van terug kunnen vinden in de documentatie. Het wordt een mooi model.

Veel plezier!
Gr Johanna
 
Gisteravond op de club ben ik even zoet geweest met het maken van een trekhaak voor op de RSO.
Dit is het resultaat van een avond zweten en zwoegen ;)

042.jpg
044.jpg

Cheers,
André
 
hey andre
dat ziet er heel goed gelukt uit,en een heel verschil met gister avond:)
heb je hem er al is op gepast?
grten jurgen
 
Piekfijn, dit geeft voldoening he André !
 
Is dat gemaakt uit 1 blokje plastic card of heb je dat samensgesteld uit verschillende stukken ? Of is dat uit resine ?
In ieder geval chique werk zeg zoals je dat hier gemaakt hebt !
 
Bedankt allemaal voor de leuke commentaar :)

@ Jurgen ik heb hem nog niet gepast :nowink:

@ Peter, het is gemaakt van verschillende stukje plastic card voor juist te zijn uit 5 stukjes ;)

Omdat ik de flak schijnwerper nog niet tegen gekomen ben op een beurs en er geen port koste voor wil betalen heb ik voorlopig voor een ander oplossing gekozen.
We hadden het onderstel van de flak toch nog liggen dus hebben we deze maar omgebouwd tot een aanhangwagentje :D
Op het aanhangwagentje moeten we enkel nog de klinknagels zetten, de bepakking zit er maar in voor de foto en dient nog afgewerkt te worden.

023.jpg
021.jpg

Hier nog rap enkele foto's van hoe ver we staan met het geheel.

024.jpg
25.jpg
026.jpg

Cheers,
André
 
Laatst bewerkt:
Topklasse André !

Je Rockinger (trekhaak) is zeer geslaagd. Ook heb je een prima oplossing gevonden voor de sleep. Te velde werden vaak dergelijke ombouw's ingezet.

Zoals je, overigens mooie, figuren er bij zitten mag je ze toch eens trakteren op een flesje wijn, of een kistje sigaren. Om de ellende van het Oostfront even te vergeten.:nowink::nowink::nowink:

Mooi bezig, altijd een plezier om dit draadje opnieuw te openen.

Groeten Rik
 
Strak werk André, ik hou wel van zo'n klein karretje gevuld met spullekes, geeft een leuke aanblik.
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan