Hoofdsponsor

1/35 Steyr Rso [!]

Bedankt mannen, ik denk het ook wel dat de beslissing voor een nieuwe bak de juiste was ;)

Cheers,
André
 
ik denk het ook met jou André
 
hey andre
dat ziet er alweer heel de moeite uit,dat beloofd voor het verdere verloop!!
grten jurgen
 
hey andre
is effe testen of de handtekening gelukt is :-)
 
Zo nu Modelforce achter de rug is hebben we weer wat meer tijd voor te bouwen.

Deze keer heb ik een foto gezien op missing lynx en ik vond het zo een leuk idee dat ik het maar meteen ingepikt heb :08:
Het gaat om een stel stabilisatiesteunen die ze kunnen uitschuiven als de flak in actie komt

009.jpg
012.jpg
010.jpg
011.jpg

Cheers,
André
 
Mooi werk weer André, de steunen geven het RSO'tje een klein maar opmerkelijk detail mee. Goed scratchwerk ook, die steunen heb je knap gemaakt uit plastic card. Zouden deze steunen echt op een of ander RSO'tje hebben voorgekomen ? Een veldconversie of zo ?
 
Mooie aanvulling die stabilisatiesteunen, er komen best wat krachten vrij als de flak wordt afgeschoten.
Misschien wel een idee voor mijn DUKW met de takel.
 
@ Thanks Guy,
Of ze ooit op een rso hebben gestaan en of het kan door kan gaan als veldconversie, ik zou het niet weten.
Maar aangezien dat ik toch al heel wat negatieve kritiek heb gekregen over mijn rso kunnen de stabilisatiesteunen er ook nog wel bij. ;)
De opmerkingen gingen gewoonlijk over de Flak op de rso volgens sommige is dit absolute niet mogelijk, de rede volgens hun zou de rso te klein zijn. Ik heb toen al aangehaald dat er toch ook een versie in de handel is waar een pak 40 op staat dus waarom zou dit dan niet kunnen.
Maar we gaan gewoon verder en hebben ook al een paar ideetje die we als titel van het kleine diorama kunnen gebruiken.

" Was wäre, wenn wir dass ausprobiert hatt" of "What if we had tried this"

Als er nog leuke titels zijn , ik ben een en al oor :laugh:

@Wim deze zouden inderdaad nog kunnen op u DUKW

Cheers,
André
 
hey andre
dat geeft er iets extra aan,laat ze maar zeggen,het oogt in ieder geval mooi!
grten jurgen
 
Dag André.

Mooi ensemble is je RSO geworden. De steunen zijn een mooie aanvulling.

Enne, negatieve kritiek is er om naast je neer te leggen. ;):nowink:

Groeten Rik
 
Waarom negatieve kritiek?
Wie zal zeggen dat dit nooit bestaan heeft?
Ten tijde van oorlog worden de meest vreemde situaties gecreëerd, die soms noodzakelijk een vreemde oplossing vergen.
Wat als het onderstel van de flak vernietigd/verloren is geweest, en ze enkel nog hun flak en RSO ter beschikking hadden? Waarom zouden ze dan geen combinatie kunnen maken van de overgebleven onderdelen??
Blijven gaan met je creatie, het oogt mooi, en het hoeft niet altijd historisch correct te zijn om geloofwaardig over te komen...
 
@ Thanks Bart

@ Jens leuk dat je hier ingelogd hebt, inderdaad dit is een 38 en er bestaat van deze combinatie ook een echte foto ;)

@ Jurgen ik laat ze ook dat ze zeggen wat ze willen als ik er maar plezier aan heb :P

@ Inderdaad Rik en hij ligt ook al naast me 8)

@ Beyond zo denk ik er ook over dat zij het tegen deel maar bewijzen!!

Cheers,
André
 
Wie zal het zeggen André, zeker. Het is wijsneuzerij denk ik , om dit of dat in vraag te stellen. Er bestaan zelfs foto's van een (brom?)fiets met een heuse Panzerschreck op gemonteerd...lekker genieten van de bouw, je eigen weg vervolgen en er een prachtmodel van maken is de boodschap.
 
Ja dat gaan we ook lekker doen Guy ;) laat ze maar zeggen.
Het begint stil aan een gewoonte te worden dat ik alls twee keer maak eerst de laadbak en nu heb ik weer een andere uitgave van de steunen gemaakt.
Deze zijn iets dikker en komen daar door meer realistisch over.

Cheers,
André
 
Hoi,

Ondertussen is de tweede uitvoering van de stabilisatiesteunen bijna klaar.
Persoonlijk vind ik deze uitvoering beter van schaal en kom ze beter over.

014.jpg
015.jpg
018.jpg
016.jpg
017.jpg

Cheers,
André
 
Stukken beter deze Andre en fraai stukje werk, komen aan de achterzijde ook nog van deze steunen want anders is het nog niet echt een stabiel platform denk ik?
 
Ja hoor, da's een hele verbetering. Goed dat je een tweede stelletje gemaakt hebt want het kon dus nog beter ! Dat had ik niet vermoed eigenlijk...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan