Hoofdsponsor

1/35 Steyr Rso [!]

Amai nie, mooi gedaan alvast. Wat een prachtige build tot nu toe :D
Zeker wat betreft de laadbak, echt knap.

mvg

Patrice
 
Ofschoon ik me uitsluitend bezig hou met Amerikaans, heb ik toch ook oog en bewondering voor mooie modellen van andere nationaliteiten en dit is er één van... dit wordt idd een prachtig model, proficiat!
En zoals al werd gezegd, tijdens een oorlog wordt er van alles gedaan met voertuigen en je vind niet overal foto's van... dus ik twijfel geen moment aan deze combinatie.

Keep on the good work! :)
 
Ik blijf deze zalig vinden om mee te volgen.

Grtz Bart.
 
den André is nog steeds goed bezig !
Knap werk
 
Bedankt allemaal het is leuk voor te horen dat hij een beetje in de smaak valt.
Het motiveert mij voor weer lekker verder te doen, want nu de laadbak klaar is ben ik er achter gekomen dat de uitlaad niet echt klopt :(
De pijp moet namelijk 2 mm omgeschoven naar het midden, waardoor de pijp van de kit te kort is.

106.jpg

Nu nog een paar lasnaadjes leggen en dan terug behandelen met snelplamuur ;)

Cheers,
André
 
André, allereerst een knappe laadbak die je gescracht hebt. Zo schiet er zeker weinig over van de kitonderdelen, kan weer in de sparebox.:laugh: Dat effect om roest te simuleren op je uitlaat, heb je dat gedaan met verdunde putty of met de snelplamuur? Ziet er in ieder geval zeer goed uit!
 
Swa dat is met snelplamuur gedaan en dan een laagje primer van daar de grijzen kleur.

Cheers,
André
 
Thanks André, het resultaat zit er nu zonder verf en verwering al heel realistisch uit.
 
Hoi,

Ondertussen is de cabine volledig afgebouwd we moeten ze nog enkel op het chassis lijmen ;)

116.jpg
108.jpg
107.jpg
110.jpg

Cheers,
André
 
Netjes, om niet te zeggen zeer netjes.
 
Hey,

Indd, een zeer nette bouw, mooi met die PE erop he...;)
 
Dat verluchtingsrooster vooraan is prachtig André ! Bestaat dit uit meerdere onderdelen, ik bedoel een plaat met het rooster apart ? In ieder geval zeer fijn gemaakt.

Met de motor zichtbaar erachter, komt het volledig tot zijn recht.

Prachtig werk !

Groeten Rik
 
Ik kan niet meer toevoegen dan voorgaande beantwoorders André, het ziet er piekfijn uit !
 
Euh... hallo.. de kleine details maken het echt. Zoals dat raampje dat half open staat vind ik echt fantastisch...
 
Bedankt allemaal voor de leuke reactie's

Hier weer een kleine update,
Ik mag ondertussen zeggen dat hij voor een 90% af gebouwd is.
We moeten enkel nog hier en daar enkelen details toevoegen.

118.jpg
120.jpg
119.jpg

Cheers,
André
 
Als ik de kans krijg op een beurs om die eens te zien, zal ik het zeker niet laten om die Steyr eens van dichtbij te bekijken.
 
Mooi André, zou het bijna zo laten zoveel detail is op de foto te zien dat het in het echt waarschijnlijk nog mooier is, een bouwwerk om trots op te zijn!
Succes met de laatste 10%
Gr Johanna
 
hey andre
ziet er heel knap uit zo in zijn geheel samen gevoegd.
grten jurgen
 
Knap gebouwd, mooi met die openstaande elementen, het zijn die dingen die het hem doen vind ik.

Grtz Bart.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan