Hoofdsponsor

1/35 Steyr Rso [!]

Dag André, ik zou de figuren zeker laten zoals je ze hier reeds voorstelde.

Ik vind het plaatje volledig kloppen : twee figuren hebben reeds plaats genomen om te vertrekken, lekker buiten in het zomerzonnetje, wat verklaart waarom er niemand naast de chauffeur in de kabine zit. De derde figuur zal plaats nemen in de stuurpost.

Mooie scène.

Groeten Rik
 
terwijl er 2 het aan het uitleggen zijn onderneemt de 3de iets.
Alhoewel het geen dio is zit er toch een verhaal in. Ook al schilder je het geheel zou ik er geen dio van maken. Klinkt misschien raar maar zulke opstellingen op een naked sokkel vind ik persoonlijk iets hebben. Het is een dio en geen dio, tis ...............iets anders ;)
 
Prachtige build André.
Zeker inschrijven als naked kit. Ik zou alleen de granaten andersom op het laadrek leggen (kan je iets sneller in actie komen als het moet) en de man die in de laadbak zit een fles of iets dergelijks in zijn rechterhand geven.
En misschien nog iets van haar sculpten op die 2 kale hoofden?
Schitterend,
Peter
 
De build en opstelling vind ik echt top, André. De figuur bij de deur zou ik persoonlijk ook handhaven, gezien de vele voordelen. Deur open enz..Misschien dat ik wel zijn hoofd wat zou kantelen zodat hij, zeg maar, het gesprek volgt in de laadbak. Hij kijkt nu wat verstrooid naar het loopwerk of de bak van de RSO. Kan hé, want ik denk dat je in oorlogstijd al van minder afwezig zou geraken. ;)
 
Mooi ensemble ;)
Zou het ook zo behouden, lijkt een beetje alsof de chauffeur misnoegd is omdat hij de enige is die moet "werken", terwijl de anderen verder kunnen praten en plezier maken....
 
Hoi allemaal,

Voor te beginnen wil ik jullie allemaal bedankt voor de leuke reactie's die ik allemaal mocht ontvangen.
Het was telkens weer een motivatie voor verder te werken, dus bij deze " Bedankt allemaal" ;)

Nu dus tijd voor de eind foto's van de bouwfase van de RSO
Het zullen voorlopig de laatste foto's zijn tot dat ik aan het verfjasje begin, maar ik beloof dat ik er niet te lang mee ga wachten :$
Ondertussen zal ik wel al beginnen aan het kleine diorama waar het monstertje op komt te staan.

128.jpg
130.jpg
134.jpg
140.jpg
147.jpg
148.jpg
149.jpg
145.jpg
143.jpg
136.jpg
139.jpg
141.jpg
142.jpg

Cheers,
André
 
Prachtig werk man , ziet er zeer verzorgt uit !!!
 
Zeer mooi gedaan André.
Maar ik vraag me af, als ze dat ding afvuurden, dan klapte die los uit zijn tracks zene. ;)
 
Samengevat: ApplausApplausApplaus

Ben zéér benieuwd als dit in kleur komt........;)

Erwin.
 
Wat moet ik zeggen André: :wow: en dat is nog maar zachtjes uitgedrukt.
 
ben al aan het aftellen tot kmk om deze eens in 't echt te zien... de complimenten met deze, ziet er heel goed uit
 
Bedankt Danny ;)

Silenoz hij zal er zijn............. :)

Cheers,
André
 
...Sprakeloos word ik er van...

Nu reeds een topper, het is bijna zonde om al dat moois te bedekken onder een verfjasje. Maar jou kennende wordt het nog beter.

Love it.
 
Pracht werk!
En, vooral ook, wat een pracht koppen hebben die figuren.
 
Subliem bouwwerk, zonder verf is het reeds een plaatje, heb je een idee in welke setting je de RSO gaat zetten en de kleuren voor het werkpaardje?
Grt
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan