Hoofdsponsor

1/50 spanten bouw pinas ( spiegelretour schip )

Status
Niet open voor verdere reacties.
lang geleden dat ik dit nog heb gezien, maar ik vind het indrukwekkend. ik zal alles nog eens goed moeten nalezen voor ik terug bij ben ;)
 
Hoi Dirk,

Prachtige foto, al een idee hoe en waar je dit juweeltje van een boot gaat plaatsen????????????????
En ga je er iets over plaatsen ?
 
thx siemen en john.

nee john heb ik nog niet bij stilgestaan maar voor in de living is het wel wat groot. voor bij ons tog.
daar moet ik nog eens over na denken
 
voor de zijkant heb ik bij hoving gaan kijken

2q3dwth.jpg

1zvdes9.jpg

qnv3ww.jpg
 
Hoi Beeldhouder,

niet normaal man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-fck--fck-
Zit hier met mijn mond wagenwijd open!!!!ApplausApplaus-nono-Applaus
 
lol john er is nog wel wat werk aan maar hier heb ik me dus heel de dag mee bezig gehouden.

morgen het fijnere afwerkings werk en dan kan ik aan de andere beginnen .

ik zal zien of ik mischien een scherpere foto kan maken
 
lol john er is nog wel wat werk aan maar hier heb ik me dus heel de dag mee bezig gehouden.

morgen het fijnere afwerkings werk en dan kan ik aan de andere beginnen .

ik zal zien of ik mischien een scherpere foto kan maken

Laat maar komen Dirk!!
Zal morgen avond als ik terug ben wel eens een kijkje komen nemen.
 
Mooi werk hoor Dirk, knap gedaan.
Welke maat heeft het?
 
np john.
hoi wim het is 0.5 cm in het vierkant en 9 cm lang. komt boven op de zijgalerij te staan en boven komt het net onder de doorluchtige wulf die ik nog moet maken
 
en vandaag de doorluchtige wulf gemaakt en er opgezet. in het midden moet nog een wapenschild komen


x5bnmu.jpg
 
Hoi Dirk,

gisteren even er tussen uit geweest !

Je snijwerk ziet er netjes uit man!!
Dat wapenschild waar je het over hebt waar ga je het plaatsen?????????????
 
dat komt boven de naam van het schip op die nog bruine plek in het midden van de doorluchtige wulf.
 
de kleine dingetjes duren nog het langst :laugh:

wapenschilden met tandestoker. ze moeten nog wel worden uitgezaagt in de goede vorm

mrz7ms.jpg

de 2 ankers zijn gemaakt naar de maten van witsen. moet nog een beetje aan gewerkt worden

dcbi8w.jpg

en de nederlandse trots

281h4ec.jpg
 
Schitterend detail werk Dirk!
En het doet me natuurlijk goed om het VOC schild en de Nederlandse driekleur te zien! ;)

Groeten, Rinie
 
Hoi Dirk,

kleine details vragen nu eenmaal veel tijd, aangezien het door een uitschuiver tot rampzalige gevolgen kan hebben !!!
Heb je de ankertjes volledig uit hout gemaakt????
 
thx rinie.

hoi john de ankers zijn uit hout gemaakt om de simpele reden dat ik hier niets in de buurt vond van messing dat kon dienen. en daarbij solderen is niet mijn sterkste punt :nowink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan