Hoofdsponsor

1/72 Sd.Kfz.9 Famo "Sneeuwruimer" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan zo zien dat je plezier hebt van dat verf aanbrengen, dit hééft iets !
 
Maar als ik mijn gedacht mag zeggen over de aanhanger, ik zou hier en daar een klein beetje zand "morsen" op de ondergrond, dus onder de bak op het aanhangertje, nu lijkt het daar een beetje te "netjes"...

Ik zal je gerust stellen Beyond : Het is nog niet gedaan, manneke :nowink::P
Ik zal zien wat ik zaterdag kan doen. zoals gezegd in het topicstje van artevelde challenge zal ik maar na de middag komen, en ja waarom niet , ik zal hem meebrengen nè ;)

Aan de andere comentatoren : bedankt é^^
 
Hey Famo da ziet er schitterend uit.
En wa uw plaaster betreft iedereen kan eens iets vergeten he :D.
Hoop hem zaterdag eens live te zien. :wub:
 
Een heel knap resultaat Famo, vooral in deze schaal.

Groet,

Swa
 
Juplahoy, een volgende update.

We hebben een beetje roest gezet op het machine, want een Famo in de winter kan niet blinken é !

8_1.jpg 6_8.jpg 10_2.jpg

10_3.jpg 10_4.jpg 8_5.jpg

Het dashbord is afgewerkt, hmmmm..... veel kan je er eigenlijk niet van zien op de foto.
De zetels heb ik ook een beetje vuil gemaakt. Deze in onze living mag ik niet vuil maken van mijn vrouw dus doe ik het dan maar op mijn model :laugh:

Het dozerblad hebben we ook een spatje roest gegeven

4_11.jpg 6_10.jpg 5_9.jpg

En hier het materiaal : pigmenten,verf,grafietpoeder, .....

6_12.jpg

Tja, veel kan ik er ook voor het moment niet over vertellen, buiten dat we eigenlijk mogen blij zijn dat WO I er geweest is :O . Aja é, anders hadden we geen dag verlof om te modelbouwen é ;)

Enfin dat ist voorlopig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Kurt : we doen ons best é, ge kent me toch8)
 
jip, ik wacht geduldig tot je hier klaar bent om de mijne in 1/35 aan te vatten:)
 
Heavy.
Je hebt hem wel laten afzien zene.
Ocharme die Famo (het model hé).

Erik.
 
Wederom heel straf werk, ik kijk en geniet telkens !
 
Heavy.
Je hebt hem wel laten afzien zene.
Ocharme die Famo (het model hé).

Erik.

Tja dan moet je mij eens zien, stoppelbaard, verwaarloosd, graatmager,.....en nog steeds voortdoen é.

Het leven van een modelbouwer is soms hard Erik
 
Ik misschien ook;). Het model ziet er in ieder geval schitterend uit.
 
Ja gasten en het einde nadert..... en de deadline ook , nog 14 dagen tijd en er moet nog veel gebeuren :$ en de congé is op en er moet nog een ondergrondje gemaakt worden en er moet nog een materiaalkist ( 2 misschien ) gescratcht worden en volgend weekend heb ik praktisch geen tijd ...en.....en....:unsure: my god !!
 
Bijzonder knappe verwering op dit schitterend gebouwd model ^^

Als ik naar de foto's kijk, denk ik dat het hier over een 1/1 Famo gaat, mooi werk man ApplausApplausApplaus

"Wet Sellery"
 
Ik heb gisteren deze schoonheid mogen aanschouwen, en heb er even met Famo over gepraat....
Famo man, je zou toch beter opnieuw beginnen hoor ;) :laugh::laugh::laugh:

Mijn ogen doen nog altijd pijn van al die schoonheid......

Grtz,
Beyond
 
Hey, :)

Ja jong, het machien ook gezien en is inderdaad een prachtstukje geworden/aan het worden.:8;)

Maar Famo, wreed vermagerd zijt ge toch niet he (wa niet wil zeggen dat ge nen dikke zijt ook he.):laugh::laugh::D:8:nowink:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan