Hoofdsponsor

1/72 Sd.Kfz.9 Famo "Sneeuwruimer" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is erg mooi geworden de Famo Famo :P

Ik kijk al uit naar je volgende project.

Ron
 
Prachtig werk en dat op zo'n kleine schaal! We wachten op een vervolg...
 
Vlug melden : het volgende project is een Jagdpanzer IV en de eindfotoos van de Famo volgen in de loop van de week:)
 
Over het model zelf : ik ben daar dus helemaal smoor op he, de kleuren bijvoorbeeld, ik zit gewoon te kijken naar een Rubens !


Helemaal niet mee eens, een Da Vinci, ja, maar geen Rubens, voor een Rubens mis ik de grote b**bs, alias t***en. :D Technisch gezien is het echt wel een Da Vinci.

PS : wat de spellingsfout betreft op de plaquette, wie kan er nauw Duits ? Geen mens die het zal zien.
 
En hier de laatste fotootjes

12_2.jpg 10_1.jpg

Een materiaalkist ,enkele planken en een sleepkabel gescratched.
Hopelijk hebben jullie iets aan dat model gehad, in ieder geval ik toch ^^.
De kit van Revell is wel goed te maken alhoewel het hier en daar qua afmetingen wel voor verbetering vatbaar is.
Het sneeuwruimsysteem was ,voor een zot gedacht zijnde, best leuk om te maken evenals de zandstrooier.
Ik ben content van mijn werk en dat is een belangrijk element.
Voor de geinterresseerden ,op de beurs in Lier stond ik met dit model op het prijzenpodium..................droomde ik vannacht :laugh:. Neen ,geen prijs. Was wel liever in de prijzen gevallen, maar ja volgende keer beter é.

THE END
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prijs of geen prijs het gaat er om dat je hem zelf geslaagd vind en dan nog het plezier wat je aan deze kit heb beleefd en dat is veel belangrijker dan een bekertje die je later toch weg gooit weet ik uit ervaring.

Ron
 
Het is en blijft een fantastische bak ! Prijs of geen prijs ! Van ons krijg je iig. wél een eerste prijs !
 
Wel Famo, ik sta versteld te kijken naar de laatste foto's van je Famo.

Prachtig bakje die je hier tentoonstelt.
En je hebt je best gedaan om eens met woord en beeld duidelijk te maken hoe jij de tracks er oplegt...
Ik heb echt genoten van je verslag en de foto's, ben zeer benieuwd naar je volgende kunstwerkje...

[mod aan] Als je de eindfoto's plaatst, kan je deze dan eens doorsturen via PB?
Ik zal ze dan een zeer welverdiende plaats geven in de eregallerij ;) [mod uit]


Grtz,
Beyond
 
Hey, :)

Voor mij een heel geslaagd project man, ge verdiend zeker een podiumplaats met dit, maar ja, ik vermoed dat ik al weet wie de podiumplaatsen heeft ingenomen ginder...:wub:
 
hmm geen prijs ? ik ben ook in lier geweest en vond hem zeker goed genoeg om in de prijzen te vallen. er zullen wel weer een hoop blinde vinken rond gelopen hebben die de prijzen moesten geven :D

ik heb hem gezien in lier en ik vond hem bij de beste die er op tafel stonden 8)

famo van mij nen dikke profisiat wat het is een pracht van een stuk. Applaus
 
Hey Famo prijs of geen prijs het is een schitterend bakje.

En als je er zelf mee tevreden is dat al veel.

Voor ons was het zeker interessant om deze topic te volgen.

Mooi uitgelegd en goede foto's Applaus

Op naar de volgende ;) :D
 
........ een bekertje die je later toch weg gooit weet ik uit ervaring.

Ron

Hey Ron , das waar. in onze familie noemen wij dat ook "een nagelpot" :laugh:

@ Beyond : komt in orde

@ de andere forumleden ; ik zal eens zwaaien en zeggen "bedankt voor de bloemen"
 
Hat is een prachtig model(leke) geworden 8) Zou ik deze niet mogen gebruiken als ik moet gaan strooien deze winter? 't zal misschien beter gaan als met dat prutsbakske waar ik nu mee moet gaan bollen :laugh:
 
Prijs of geen prijs in Lier, de FAMO staat in elk geval in de laatste Steel Masters Hors Série over de Panzer IV.
Er staat een reportage in over Lier en de Famo staat er maar al te mooi tussen.
Ik ben in ieder geval altijd fier als mijn model gefotografeerd wordt en dan gepubliceerd in een gekend tijdschrift. Voor mij persoonlijk is dat meer waard dan een prijs.
Famo, dikke proficiat jong, je mag er terecht trots op zijn.
 
Aaaaaaaa leuk om dat te horen Erwin ^^ . In ieder geval bedankt om het te laten weten, zal eens proberen aan die uitgave te geraken , Kan je mij soms zeggen waar je er kan aan geraken, want de winkel in Brugge waar je dat magazine kon kopen is er niet meer
 
Amai als dat geen nieuws is Famo, in de Steelmasters Hors Serie nog wel, proficiat vriend !
 
Het betreft de Steel Masters Thématiques (vroeger Hors Série) n° 9, thema Panzer IV.
Behoudens een aantal artikels over Panzer IV en enkele derivanten zoals de Brummbär, ook een verslag over Lier 2009 en daar staat hij mooi in te pronken.
Ik ben geabboneerd en heb hem donderdag laatstleden binnen gekregen. Hij was gisteren nog niet beschikbaar in de boekhandel in Gent, dat zal pas volgende week zijn denk ik.
Waar je hem zeker zal kunnen vinden is in boekhandel Rooigem op de hoek van de Rooigemlaan en de Brugsesteenweg te Gent.
 
Ik ben naar de euro model beurs geweest vandaag en ik moet zeggen dat er veel mmodelleen van deze website makkelijk bij de top 10 kunnen behoren, er waren modellen bij die ik zelfs beter zou kunnen.. (er waren ook zeer knappe natuurlijk)

Anyhow jouw model is een pracht en mag gezien worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan