Hoofdsponsor

1/16 Renault FT [wip]

Het blokje is voor nu gereed misschien nog op een later tijdstip wat pigmenten toevoegen als hij een plekje heeft gevonden in het motorruim.
Gebruikte verf, diversen olieverf in diversen bruintinten, Vallejo SS camo, Vallejo zwart, Tamiya Panzer grey voor de oliesporen.
Diversen kopertinten van Vallejo en Vallejo oily steel voor de soldeer naden op het tankje en wat Vallejo gold voor wat highlighs.

d98797f05f8b33db4362d2225b9fb1df.jpg

75c86b7f0662850742449eef5a74841e.jpg

607cd8d86fa0a0720b1f7c11d9f50384.jpg

553e2821b45543cbaf1e13cd7dd6b0e7.jpg
 
ken er spijtig genoeg niets van maar vind het wel mooi gedaan grt Pascal
 
Kijk eens aan Ron , een prachtige verbetering , ziet er heel goed uit !
 
Heel mooi gedaan, dit doet eer aan de grote schaal waarop je bouwt.
 
Volg vol bewondering, schitterend!!
 
Mannen bedankt voor de reacties. :)
 
Hey,

Giet er maar 'nafte' in en we zijn weg.....:);)
Prachtig samengesteld, zal zeker mooi uitkomen in zijn bedding.
 
Mooi gedetailleerd :O
Ik blijf op mijn stoel zitten wachten op het vervolg :))
 
Dat ziet er prima uit hoor Ron ! En jij zegt dat je bang bent om panelen te gaan verweren !
 
Bedankt voor de reacties mannen :)

Gunit inderdaad ben er altijd wel een beetje huiverig voor en alles word wit aan de binnenzijde ook wel een leuk kleurtje om iets te verouderen dus ben nu al een paar dagen aan het denken hoe ik het gaat aanpakken maar eerst nog een paar onderdelen voor het motorruim aanpakken.
 
mooie motor Ron, vind de combinatie van kleuren echt geslaagd. mooi verweerd ook, ziet er top uit. Dat beloofd voor de rest van je project. Zeker niet nalaten om het wat vuil te maken, je hebt er duidelijk talent voor :D
 
Steven nen gij de producten he ?:wiggle: grapje he man want ik zeg het nog ik heb spijt dat ik niet veel kan gebruiken anders gun ik u het van harte , maar ik denk dat ik ook een deel mig verfjes ga aanschaffen ik heb de cataloog bij u gekocht en er staan wel interessante zaken in
grt
Marc
 
Ok Roy dat weet ik maar zoals de verweer producten zoals slijk ( mud ) en olie en benzine en dan zijn lijm producten en andere zaken zijn wel interessant
Marc
 
Dat zou best kunnen, maar is mijn punt niet. Het is goed om de naam 'Ammo' aan te houden voor Ammo (ook al staat er, buitengewoon onhandig, pontificaal 'Mig' op de verpakking) en de naam 'Mig' voor het merk 'Mig'. Dit om verwarring te voorkomen. Zeker als je het al weet, zoals je zelf zegt, is het verstandig om die kennis dan ook toe te passen.

Om het niet verder offtopic te laten gaan, verwijs ik naar dit topic.
 
Ben ik blij dat ik geen AmmoMig gebruikt :)

Laatste dagen met het versnelling?/ bestuur en rem gedeelte bezig gehouden, een ietwat saaie bedoeling omdat alles simple grijs is en dus ook niet al teveel aandacht aan besteed, wel de gebruikelijk washes gegeven om mijn geduld op de proef te stellen :)

De radiator na een wash met burnt umber een lichte drybrush gegeven met koper zo dat het net aanwezig is, dus dat het er niet uitspringt. Daarna met Life color een stoflaagje aangebracht en daarna met Beach sand pigmenten afgewerkt, zie op de foto dat ik hier daar nog wat een stugge kwast de randen mag afzwakken.
7427a05415c0dc3d475da9296ac6ccd6.jpg

Met een beetje glans vernis en een puntje zwart er door gemengd wat olie sporen gemaakt.
bcab4718b10855dfade3b2c3fc883771.jpg

eedfc5b7189719b6ee6c731abb24526c.jpg

5b911c99b8f6d2303e2e3eba699663ae.jpg

Even een dryfit om een idee te krijgen wat er nog zichtbaar blijft.
fb9b7e67c3a304fb5706c16d704de99a.jpg

Alles wat in het rode vlak zit is later niet meer zichtbaar, en is te zien wat er nog zichtbaar is van het versnelling/bestuur en rem gedeelte, weinig dus vandaar dus ook niet al te veel aandacht aan besteed :)
3ed89f673b6db63f0eb16984fc7c3325.jpg

bbf49e3a5506b6c4e309008bcad934a1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ron gij verkoopt ook geen flauwe kul he 1 woord subliem grt Pascal
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan