Hoofdsponsor

1/16 Renault FT [wip]

Ja Ron het is raar , maar langs de andere kant bekeken zet deze in een bebost veld op plaats en hij verdwijnt in het niets heb ik altijd fascinerend gevondendie camo kleuren
Marc
 
Hoi Ron,zeer verbluffende camo..persoonlijk had ik hem behouden zonder de zwarte lijnen,dit doet geen afbreuk aan de andere,gewoon persoonlijjke smaak,zachter en vloeiender..

Grtz yves,
 
Inderdaad Yves zonder de zwarte lijnen was ook mogelijk geweest maar dan had ik een kleur weg moeten laten maar ik vind de zwarte lijnen dus wel weer mooi staan op dit model.

Onder tussen al een begin gemaakt met de zwarte lijnen ook een heel leuk werkje :) en heb de skidplate/glijplaat??? die achterop de tank hang weer kaal gemaakt omdat er iets niet klopte met de kleuren.
 
De laatste dingen zijn gedaan gelukkig want ik kan geen zwarte lijn meer zien :)
Nu een dagje laten drogen en dan de koepel schoonmaken van de set en sol die gebruikt is voor de decals en dan kan hij in de glans gezet worden.

6480f0229f69516bd17e409655931dc4.jpg

c77379ce0147d5f788d6f5bbd9ab4407.jpg

Bij deze decal moest ik het nummer 5 losknippen omdat hij anders op de verkeerde plaats terecht was gekomen.
d42e52fd7bb806bb21d36d8235bf379c.jpg

d2d4b4da5ae4191a3ceee343554f6f1d.jpg

Voor Roy die benieuwd was of de nummers zichtbaar bleven :)
1c553aba87b8e9c214237878ddeace32.jpg
 
Zeer mooi eind resultaat Ron..!!! Ook met de zwarte lijntjes,als ze met meer zijn is het precies beter.:D..!!
Prachtig model..

Grtz yves,
 
c77379ce0147d5f788d6f5bbd9ab4407.jpg

Ontbreken er bepaalde zwarte lijnen, of werden deze niet overal geplaatst?

Als ik op deze foto kijk zie ik een paar overgangen (onderaan het motordeksel rechts en op de koepel, rechts van de champignon op de kleinere koepel, links op de koepel, bij het rode hart) zonder zwarte lijn?

Wel een geduldig werkje, en geeft wel meer leven aan de camo...
 
Yves meer is altijd beter :) maar de zwarte lijnen maken het plaatje wel compleet nu had er eerst mijn bedenkingen bij toen ze er nog niet opzaten.

Silenoz de lijnen zijn naar een een voorbeeld geschilderd en daar zijn inderdaad sommigen lijnen niet aanwezig dus het zal moeten kloppen.
 
Uiteraard en als je niets vraag dan weet je ook niets :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan